Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Re: Idag ska jag...
Sheyen skrev:
Incognita skrev:
Vi brukar umgås för nöjes skull också, inte bara för vår sons skull. Vi har många gemensamma intressen och delar värderingar. På föräldramöten brukar vi skratta åt att våra kläder matchar löjligt mycket - av en ren slump brukar vi råka ha samma konserttröjor på oss, eller så har han mina gamla byxor och jag hans gamla tröja utan att vi har tänkt på det. Knasigt.

Så hoppas jag att jag och Fenren skulle ha det, om vi mot förmodan skulle skilja oss! :09: Att kunna ha kvar någon som en vän och att man kan uppskatta varandras goda egenskaper är ett stort plus och det är ju tyvärr så ovanligt, sådant här. Vanligtvis blir det väl mest tjafs mellan skilda föräldrar, skulle jag tro (det är min erfarenhet). Du inspirerar säkert många genom att du och barnets far kan umgås som vänner! Det måste ni ha fått mycket beröm för. :20:

Instämmer, det är ju bra både för barnet och föräldrarna att föräldarna kan ha så bra kontakt.

Jag och min dotters pappa har ju en lite speciell situation för närvarande eftersom vi bestämde oss för separation för länge sedan men jag inte hittar lägenhet. Vi kommer bra överens de allra flesta dagar. Vi är bästa vänner och det kanske är just därför vi kan bli så extremt arga på varandra. Jag greppar ju inte hur en person som är så intelligent och fin som han är kan bete sig som han gör i vissa lägen. Reaktionen hade blivit mycket mindre om det var en idiot som betedde sig så, liksom. :P


16 maj 2013, 10:43
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
:) :20:


16 maj 2013, 10:47
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Snart ska jag äta frukost inklusive brödet jag bakade igår.


16 maj 2013, 13:23
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Det blev således surdegsbröd, eftersom det också ska äta frukost?

Håller med Sheyen och Orange om ex. Undrar över mina få, där vi visst har förblivit vänner men kontakten för det mesta har runnit ut i sanden på grund av mina funktionshinder om inte annat. Men där kanske fanns mindre att bygga på från början heller. Att inte ha barn gör det ju också enklare, men det kan ju i sin tur få olika följder.

Ska? Borde? bli vaknare, äta något, gå ut i solen, gå och handla och se på nät-TV samtidigt.


16 maj 2013, 13:54
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Yetin skrev:
Rimlig inställning till att basunera ut sitt sexliv: http://johannasjodin.se/

:04:

403 "forbidden". Någon som vet varför?


16 maj 2013, 17:34
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
För många samtidiga användare kanske!? Vänta en stund och pröva igen.


16 maj 2013, 20:13
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jaha, kan det vara det också? Eller har jag vetat det och glömt? :? Nå, tack för tipset. Nu kom jag fram.


16 maj 2013, 21:15
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Filmkväll!!
I sängen med ett nyfriserad skäggo dessutom. Höjden av mysighet.

Natt på alla.
:08:


17 maj 2013, 22:23
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag skall det inhandlas present till ett kalas, och så skall sonen vallas till klätterhallen där kalaset är. Klätterhallen ligger en smula oländigt till för den kollektivtrafikberoende, så jag får nog lov att stanna där under kalaset. Orkar man det? Nåja, de har soffor i foajén, och jag har Murakami som en trogen följeslagare. Inte måste man väl vara social? Kunde vara kul att vara med när sonen provar att klättra, dock. Det blir nog bra.

Nu är sonen nybadad i alla fall.


18 maj 2013, 12:16
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Incognita skrev:
Idag skall det inhandlas present till ett kalas, och så skall sonen vallas till klätterhallen där kalaset är. Klätterhallen ligger en smula oländigt till för den kollektivtrafikberoende, så jag får nog lov att stanna där under kalaset. Orkar man det? Nåja, de har soffor i foajén, och jag har Murakami som en trogen följeslagare. Inte måste man väl vara social? Kunde vara kul att vara med när sonen provar att klättra, dock. Det blir nog bra.

Nu är sonen nybadad i alla fall.

Nu börjar jag tänka tillbaka på den tiden då jag var en liten shey och mamma insisterade att jag skulle gå på folks kalas. Hon var ALLTID med, för jag kunde inte ens vara där utan henne. :P Jag blev ju livrädd, grät, skrek, fick panikångest osv.

Det låter hur som helst kul med klätterhall och kalas i största allmänhet. Nu vill jag ha tårta, bara för det! :08:


18 maj 2013, 12:33
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron