Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Sheyen skrev:
Schueberird skrev:
Det verkar som att det är dags att bryta ut den här diskussionen om Breivik till en ny tråd!?


Jag startade en egen tråd, ju!


Det är bra, flicka lilla, du ska, tids nog, få din rättmätiga belöning.


14 maj 2013, 20:51
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag ska jag baka bröd, eftersom jag glömde det i söndags, inte orkade i måndags och inte hade tid igår.


15 maj 2013, 12:59
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Schueberird skrev:
Idag ska jag baka bröd, eftersom jag glömde det i söndags, inte orkade i måndags och inte hade tid igår.

Men idag blir det andra bullar!


15 maj 2013, 13:02
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Japp.


15 maj 2013, 13:32
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
...till biblioteket, skolan för att hämta dotter, hem och installera Sims3 (vad fan) och sedan kanske en skogstur med katter och sambo.
Till middag blir det vildfångad potatis och...purjolök kanske. En sallad? Jag vet inte.


15 maj 2013, 14:30
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Nu skall jag se till att komma iväg till exmaken, för sonen leker med en kompis där. Exmaken måste iväg. Vore synd om barnen skulle behöva avbryta leken i förtid, så då är jag där med dem istället tills kompisen skall gå hem, och sedan åker sonen och jag hem till mig.


15 maj 2013, 16:12
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Incognita skrev:
Nu skall jag se till att komma iväg till exmaken, för sonen leker med en kompis där. Exmaken måste iväg. Vore synd om barnen skulle behöva avbryta leken i förtid, så då är jag där med dem istället tills kompisen skall gå hem, och sedan åker sonen och jag hem till mig.

Vad omtänksamt av er :)


15 maj 2013, 16:14
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Incognita skrev:
Nu skall jag se till att komma iväg till exmaken, för sonen leker med en kompis där. Exmaken måste iväg. Vore synd om barnen skulle behöva avbryta leken i förtid, så då är jag där med dem istället tills kompisen skall gå hem, och sedan åker sonen och jag hem till mig.

Tummen upp till dig för att du har en god relation med din sons pappa. :17:

On Topic: Idag ska jag äta vaniljgifflar, pistasch-nötter och chilinötter. Jag ska dricka tropisk juice och mysa också! Jättemumsimysigt! :08:


15 maj 2013, 17:46
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Åh, tack Zirre och Sheyen! :) Det var jättemysigt. Kompisen bor nära exmaken, så de brukar ofta leka där. Det är en väldigt go liten kille. :09: De kommer väldigt bra överens. Min son har inte många kompisar, men de han har är väldigt fina. Det gäller att vårda den kontakten. Det betyder ju så oerhört mycket. Och exmaken är en av mina bästa vänner. Vi brukar umgås för nöjes skull också, inte bara för vår sons skull. Vi har många gemensamma intressen och delar värderingar. På föräldramöten brukar vi skratta åt att våra kläder matchar löjligt mycket - av en ren slump brukar vi råka ha samma konserttröjor på oss, eller så har han mina gamla byxor och jag hans gamla tröja utan att vi har tänkt på det. Knasigt.


15 maj 2013, 19:44
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Incognita skrev:
Vi brukar umgås för nöjes skull också, inte bara för vår sons skull. Vi har många gemensamma intressen och delar värderingar. På föräldramöten brukar vi skratta åt att våra kläder matchar löjligt mycket - av en ren slump brukar vi råka ha samma konserttröjor på oss, eller så har han mina gamla byxor och jag hans gamla tröja utan att vi har tänkt på det. Knasigt.

Så hoppas jag att jag och Fenren skulle ha det, om vi mot förmodan skulle skilja oss! :09: Att kunna ha kvar någon som en vän och att man kan uppskatta varandras goda egenskaper är ett stort plus och det är ju tyvärr så ovanligt, sådant här. Vanligtvis blir det väl mest tjafs mellan skilda föräldrar, skulle jag tro (det är min erfarenhet). Du inspirerar säkert många genom att du och barnets far kan umgås som vänner! Det måste ni ha fått mycket beröm för. :20:


16 maj 2013, 10:37
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron