Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
CodeRedAlert skrev:
Det är bra om du faktiskt slutar bete dig som du hittills gjort. Ditt barn kommer att tacka dig. Det inkluderar vilken vokabulär man använder och var man basunerar ut om sitt sexliv exempelvis.
Du är ju nästan där! Kämpa på.

Nämn aldrig mitt barn igen, din jävla häxa.


13 maj 2013, 19:20
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
:32:


13 maj 2013, 19:23
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Det här är ett diskussionsforum. Var det inte så?
Alla får svara på allas inlägg.
Det inkluderar ifall jag händelsevis vill skriva om Sheyens barn.

;)


13 maj 2013, 19:23
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
CodeRedAlert skrev:
Det här är ett diskussionsforum. Var det inte så?
Alla får svara på allas inlägg.
Det inkluderar ifall jag händelsevis vill skriva om Sheyens barn.

;)

Men kör på då. Du hamnar på ignore nu.


13 maj 2013, 19:24
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
On Topic: Idag/ikväll ska jag fortsätta att äta min mumspizza! Halva uppäten! :) Ost, tomatsås, skinka och lök! Ville testa något nytt. I vanliga fall blir det Vesuvio eller Capricciosa. Dricker en 33cl hallonsoda till maten! :09:

Sedan ska jag ta mitt kvällsbad. Det är en ny rutin som måste följas, då jag svettas som fan på nätterna. Vaknar upp frusen och genomblöt, liksom. Men om jag kvällsbadar slipper jag det problemet. :04:


13 maj 2013, 19:31
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ignore är bra i vissa lägen men till slut kommer man inse att man inte har många kvar.


13 maj 2013, 19:47
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Undrar förresten vilka av Breiviks åsikter som sheyen delar?
:10:
Har Breivik några vettiga åsikter överhuvudtaget?

Jag ska lägga barn och titta på Unge kommissarie Morse för tredje gången, har hittills somnat innan programmets slut varje gång fast att jag spolat till stället jag senast somnade på. Kanske att jag hinner ända till slutet denna gång.


13 maj 2013, 20:38
Avslutat konto
Inlägg Re: Idag ska jag...
CodeRedAlert skrev:
Undrar förresten vilka av Breiviks åsikter som sheyen delar?
:10:
Har Breivik några vettiga åsikter överhuvudtaget?

Jag ska lägga barn och titta på Unge kommissarie Morse för tredje gången, har hittills somnat innan programmets slut varje gång fast att jag spolat till stället jag senast somnade på. Kanske att jag hinner ända till slutet denna gång.

Hmm... Har hon skrivit att hon delar några åsikter med Breivik eller antar du det eftersom hon kan tänka sig skaka hand med honom, eller vad det nu var?

OnT: Jag ska också lägga barn. Min ögoninflammerade dotter är vaken sent ikväll då hon sovit så mycket under dagen, stackarn. Ena ögat är jättesvullet men det ser iallafall bättre ut än imorse. Får ta henne till vårdcentralen imorgon bitti om inte svullnaden minskat då.


13 maj 2013, 20:50
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag har blivit arg idag för att mina vänner blir attackerade med hårda och elaka ord.
Såklart jag vill försvara Sugis , kullan, Sheyen , yetin , nallen , orange , och några till som fått nål stick och hugg i ryggen.
Jag bråkar inte för mitt höga nöjes skull.
Men jag vill försvara mina vänner.
Om någon av er var ute med mig tex på stan och någon skulle komma och attackera er .
Då skulle det var en självklarhet att ställa mig framför så jag skulle få slagen eller sparkarna istället för min vän.

Jag är bara sådan.
Jag är en lojal vän! Jag kan ge de sista pengarna till en vän som är i nöd.
Jag köpet hellre presenter till andra än tänker på mig själv.
Är det en vän som är utan mat så delar jag med mig .
Jag är trogen och trofast.
Och jag tänker alltid på andras bästa framför min egen bekvämlighet .
Så om jag lät hård så ville jag ställa upp för de som blivit kränkta .

Nu vet ni varför jag fick spelet denna dag !


13 maj 2013, 21:02
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Kaninmamma är det ordning på! :mrgreen:


13 maj 2013, 21:06
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron