Ny tråd Svara på tråd  [ 584 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 59  Nästa
Den specifika RÄVnonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den specifika RÄVnonsenstråden
Bild

23 februari 2014, 07:20
Medlem

En trävlig gammal film från i fredax.. db :08:

23 februari 2014, 12:42
Medlem
Ja det var fint.
:09:

Och :lol: åt kaninen! Snyggt jobbat. Hoppas den åt upp hela dumma pinnen.

23 februari 2014, 16:13
Moderator
Savanten Svante skrev:
En räv är förgänglig!

Mer seriöst, tack för tipset. Jag har tänkt på det själv innan, men ... jag vet inte... men det finns nåt tilltalande i saker som inte varar för evigt och som man inte har riktigt koll på! Kanske för det där man säger att inget försvinner från internet!

I och för sig också en vacker tanke. Litet japansk sådär. Äta blåsfisk och allt kan ändå förstöras i nästa jordbävning. (Är japanska rävar mer eteriska och sparsmakat estetiska än andra eller odlar de mer den samurajiga sidan av ögruppens kultur?)

Nåja, vad kan en demokratisk moderator göra åt den som inte vill följa ens fina rekommendation… :02:

23 februari 2014, 23:27
Moderator
Intelligent kanin. Den kommer att komma långt eftersom den föredrar det framför att hoppa högt. Så skulle jag också ha gjort om jag hade varit lika intelligent.

23 februari 2014, 23:29
Medlem
Zombie skrev:
Intelligent kanin. Den kommer att komma långt eftersom den föredrar det framför att hoppa högt. Så skulle jag också ha gjort om jag hade varit lika intelligent.

Exakt! Varför krångla genom att försöka hoppa eller klättra över ett besvärligt hinder när det är så mycket lättare och smidigare att kringgå hindret ifråga, eller helt enkelt bara plocka bort det! Bara man vet hur! Den tulipanarosen är inte alltid den lättaste.... :01:

24 februari 2014, 01:32
Medlem
Zombie skrev:
Savanten Svante skrev:
En räv är förgänglig!

Mer seriöst, tack för tipset. Jag har tänkt på det själv innan, men ... jag vet inte... men det finns nåt tilltalande i saker som inte varar för evigt och som man inte har riktigt koll på! Kanske för det där man säger att inget försvinner från internet!

I och för sig också en vacker tanke. Litet japansk sådär. Äta blåsfisk och allt kan ändå förstöras i nästa jordbävning. (Är japanska rävar mer eteriska och sparsmakat estetiska än andra eller odlar de mer den samurajiga sidan av ögruppens kultur?)

Nåja, vad kan en demokratisk moderator göra åt den som inte vill följa ens fina rekommendation… :02:

*googlar efter en japansk räv, och laddar upp den så att den inte ska försvinna*

Bild

En truckerkeps? Ungefär inte alls nån japansk känsla! Men ändå!

24 februari 2014, 02:24
Medlem
Mediaräv:

http://www.dagensmedia.se/asikter/kronikor/article3807678.ece

Bild

25 februari 2014, 16:42
Medlem
Bild

25 februari 2014, 16:46
Medlem
En smarträv!

25 februari 2014, 17:58
Ny tråd Svara på tråd  [ 584 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 59  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.