Jag har tapetserat om en stol här hemma. Eller vad det heter.
Idag ska jag vara sur.
9 november 2010, 07:28
CodeRedAlert
Medlem
Re: Idag ska jag...
...bada och smyga i säng.
9 november 2010, 22:39
Schueberird
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Hör det till god ton att vara superintresserad av andras specialintressen?
Det tror jag inte, ingen kan förväntas vara intresserad av allt.
CodeRedAlert skrev:
Har aldrig, vad jag vet, ens spelat dataspel...
Inte ens Trivial Pursuit? TP är ju annars alla dataspels moder. Har du spelat några datorspel då? (Ja, vafan, jag har Asperger... )
CodeRedAlert skrev:
Spara alla misslyckade dekorationer med sockrigt innehåll i en liten påse åt mig va.
Deal!
9 november 2010, 23:00
Schueberird
Medlem
[x] Fippla med mat- och potatisjobbet. [ ] Pulsa iväg till affären och handla livsmedel. [ ] Ta hand om disken. [ ] Arbeta med det sista på grottsystemet.
10 november 2010, 17:24
Schueberird
Medlem
[x] Fippla med mat- och potatisjobbet. [x] Slaska iväg till affären och handla livsmedel. [x] Ta hand om disken. [x] Arbeta med det sista på grottsystemet. [ ] Laga och äta middag. [ ] Tömma diskmaskinen.
10 november 2010, 22:30
Yetin
Medlem
Byta däck - Gjort! Upptäcka att jag haft inbrott i källarförrådet - Gjort! Klara att samarbeta med en NT? i skolan - Gjort! Tappa upp det sista mjödet på 33cl-flaskor - Gjort! Plugga - nja... Glömma lunchen hemma och käka kårens vegetariska buffé istället - Gjort!
10 november 2010, 23:40
Schueberird
Medlem
[x] Fippla med mat- och potatisjobbet. [x] Slaska iväg till affären och handla livsmedel. [x] Ta hand om disken. [x] Arbeta med det sista på grottsystemet. [x] Laga och äta middag.
[ ] Tömma diskmaskinen. Det gör jag se'n nå'n gång...
11 november 2010, 02:36
Yetin
Medlem
Vakna kl 8
Plugga tillsammans med en kursare, något jag inte gjort på någon av mina chalmerskurser hittills.
Göra labbförberedelser för nästa vecka.
Om tid finnes göra något åt en inlämningsuppgift i relativitetsteori.
12 november 2010, 01:50
Schueberird
Medlem
Idag ska jag läsa på mer om schizoid personlighetsstörning.