Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
IMDb är sönder! När jag hade en stor skärm i finland måste jag bläddra ner, nu behövdes det inte på skärm modell mindre. Dessutom har jag ännu inte lärt mig hantera den nya layouten, dom böt för något år sedan. Det ska stå "Memorable quotes", inte "Quotes". Hur skulle någon lyckas hitta det nu?!


11 mars 2014, 11:51
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Har en ny utmaning.

Filma utan kamera.

Lycka till.


11 mars 2014, 12:10
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Låt Meppe attackera google med citat och det leder till att hon minns en dröm om en hund.


11 mars 2014, 12:14
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Bild


Den handlar nog om mig.


11 mars 2014, 20:30
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Nä, mig. Definitivt mig.


11 mars 2014, 20:53
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Ojojoj, en man som stickar, en kvinna som röker cigarr och en annan kvinna som sitter i en soffa; jävlar vad abnormt! Hur ska jag någonsin kunna återhämta mig från en sådan syn? :shock:


11 mars 2014, 23:08
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Schueberird skrev:
Ojojoj, en man som stickar, en kvinna som röker cigarr och en annan kvinna som sitter i en soffa; jävlar vad abnormt! Hur ska jag någonsin kunna återhämta mig från en sådan syn? :shock:


Skulle man kunna visa sina drömmar kanske jag kunde få fast en annan syn i din hjärna. Jag flög runt i Stockholm på en osynlig soffa...


11 mars 2014, 23:14
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Mäkta abnormt! :shock: Var ska det här sluta? Snart kommer väl någon och säger att de drömt om att de glömt köpa apelsiner också... :shock: :shock: :shock:


11 mars 2014, 23:31
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Det kan jag inte säga att jag drömt, däremot har jag sugits in i samma filmscen 3 gånger, haft en bil som åt upp gården, utomjordingarna landa hos grannen, jag gick till Andorra, en växt försökte suga in mig i en annan dimension och jag räddade en hund från att bli överkörd.

Sedan har jag sprungit uppför ett berg i Sovjet och bevittnat en raketuppskjutning, fått ett stearinljus av någon som var osynlig på en kryssningsbåt mellan Sverige och Finland, Sovjet invadera byn jag växte upp i efter att jag sögs in i en annan film, ätit Geishaglass i högstadiets omklädningsrum, svävat i yttre rymden, klättrat upp för Mount Everest för att höra en protestsång mot Putin, sett någon cykla förbi mig i Krakow och vetat att vi haft kontakt via internet, gömt mig när min mellanstadieklass skulle ut och leta efter tigrar och citerat en film som jag sett när jag var vaken men inte hade sett vid det tillfället jag drömde om.

Sedan har jag också befunnit mig i de här trakterna när Sovjet invadera, drömt om en sommar med lite vind och på något sätt lyckas drömma bort 52 andra personer som var med mig vid det tillfället, skyddat en bild som jag sett i en film, på något sätt lyckats hamna i 1960-talets Israel, fått mellanstadiets musiksal att försvinna efter att ha sprungit till någon som enligt all logik inte skulle vara där, bjudit min syster förra hyresvärd på päronpaj och kramat en räv.


11 mars 2014, 23:43
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Frågor mottages...


12 mars 2014, 00:30
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276 ... 313  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron