Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Jag städa. Det var min ide och det fungera ovanligt bra. Ungefär lika enkelt som att vänta på varm choklad. Dessutom är himlen blå.


2 mars 2014, 21:08
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Och jag ska INTE till italienska wikin nu -_-

Och jag ska definitivt inte klicka på någon länk på engelsk engelska.

Och sen ska jag på inga villor bläddra ner.

Dessutom missa dom nazisterna på baksidan.


2 mars 2014, 23:52
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Vad jag älskar del 1 av Frankfurts lag...


3 mars 2014, 23:03
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Saknar kiwitårtan...

Mindes just min favoritdag i Stockholm.


4 mars 2014, 20:10
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
...

Har inte rört blu-rayspelaren sedan förra fredagen. Det innebär att filmen jag såg ännu är där.

Den 23 februari använde jag swefilmer. Lika bra det, jag förstår inte kinesiska och där fanns svensk text. Inte för att jag är så överdrivet bra på japanska heller... Men tyskan förstod jag faktiskt.

Men i fredags hade jag först polsk och sen ungersk text.


4 mars 2014, 20:18
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Schack? Jävla skitspel:
- Åhå, du kör en micklenburger-öppning!?
- Nej, jag knullar din morsa!


4 mars 2014, 21:16
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
I hate rhymes...


5 mars 2014, 10:25
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Illuminati känner ingen gräns. På en lekplats här i närheten har ena klätterhusets tak en triangel ditmålad och andra klätterhusets ett öga. Cirklar finns här och där i olika lekredskap. Och där låter föräldrar sina barn leka. :( Eller just därför? :10:


6 mars 2014, 17:07
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Och nu hatar jag verkligen rim.

Vad som än händer lyckas jag dra 60-talsparalleller. VARFÖR?!


6 mars 2014, 17:21
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Svårt att tro att det snart gått 1 år sedan jag blev citattokig i en tillbakasyftning på den 23 juli 2012. Borde leta upp någon konsert i övermorgon. Var ju trots allt på en 2013. För den delen står jag ännu fast vid att han är motbevisad. Dessutom gillar jag nyår. Både europeiska och kinesiska. Och den där kommentaren har allt med andra världskriget att göra.

Och jo, jag skryter. Dessutom har jag språksinne. Som om det inte var uppenbart redan...

Iallafall, på en äng växer en ek istället för en gammal stadsmur. Där finns en gata som jag har mycket foton från. Ska jag dit så ska jag dit. Jag har inga magiska tal att erbjuda.


9 mars 2014, 13:27
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274 ... 313  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron