Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
För 1 år sedan skulle jag inte ha trott på att jag ikväll skulle se några minuter av säsong 10, episod 4. Hade rätt, jag lärde mig talet utan till innan nyår. Och om 3 dagar är det 1 år sedan jag hittade tv tropes. Börjar gilla mina "för 1 år sedan"-noteringar. Och jo, den för idag gillar jag. 2 är ett magiskt tal och det är 10 också. Menar inte 2 som i del 2 men himlen är blå. Och det går, det där är siffror. För den delen gillar jag ormar. Speciellt efter vad jag sett på den här månaden. Inte en gång till att det blir dom där bergsepisoderna! Och sen får 10 vara ett magiskt tal bäst det vill, jag tänker inte klicka på play igen.

För den delen ska jag lyssna på augustisången.


30 december 2013, 00:49
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Och i övermorgon är det filmdag. Har redan satt min blu-ray i spelaren.


30 december 2013, 00:50
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
1 year later I'm back on that page on tv tropes. And my reaction is still "what's with the name on that one?" I guess nothing about my opinion there has changed, although 10 is a magic number.


1 januari 2014, 16:41
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Himlen är blå och 10 är ett magiskt tal och jag har återigen svårt att träffa rätt tangenter i rätt ordning. Första gången med den här orsaken sedan den 23 juli 2012. Och himlen är annars blå. Enda tillfället jag gillar talet 7. Har gillat det sedan sidan började uppdateras i våras. Då som jag var på filmjakt i Göteborg. Och himlen är blå.


3 januari 2014, 20:44
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Kom jag ihåg att skriva att himlen är blå? Det är liksom den viktiga delen. Och jo, jag SKA till mitt teckneblock. Har ju faktiskt en orsak till att jag skrev med blått. Men först till sidan med blåa logon.

Why do I feel like I'm commenting on all things blue?! Please don't ask why I'm doing it... But for most of the time I had volume 10.


3 januari 2014, 20:48
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
And I just went to a pretend tavern in a pretend town. It's my 7-repelant.


3 januari 2014, 22:10
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Jestem Zombie.


3 januari 2014, 22:40
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Dags att testa hur bra det går att läsa filmrecensioner på polska. Jag väntar mig inte att jag ska förstå allt, men ibland borde jag iallafall kunna avgöra vilken scen det handlar om (utan hjälp av geografiska begrepp).


6 januari 2014, 21:26
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
...
...

...

....

Allvarligt?!

Jag vill inte säga tusenetthundra, jag vill säga elvahundra. Det är en principsak.

Annars, läsandet går bra. Jag förstår mera än när jag gjorde samma sak på franska i april.


6 januari 2014, 21:39
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
http://www.freetetris.org/game.php

16
81344
159


8 januari 2014, 16:32
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266 ... 313  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.