Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Jag undviker youtube-fliken av sunt förnuft. Den är liksom från efter den 4 februari, vilket förövrigt är ett väldigt ironiskt datum om man beaktar 2012. Och nej, jag accepterar inte det som TV tropes skrivit.

På tal om tv tropes var jag faktiskt till det där spelet med "ruler of time". Notera, det fungerar inte. Fast Loup måste verkligen ha varit lojal när jag spela det. Jo, man kan ge namn åt sin partner där. Jag var en eldödla. Vill vara en eldödla.

Sedan, det som var orsaken till att jag hamna vid den här rutan. WS. Inga flera bokstäver och definitivt inga europeiska upplagor. Fel tillfälle att börja yra om lönesänkningar... Men iallafall, det blev 2 europeiska upplagor.

Och jag undviker ännu youtubefliken.

Det där är inte vargfärg. Har ett filmfodral här. Hade maraton i höstas. Hur det började är okänt, men det slutade med Paris. Köpte del 2 nyligen, men jag har inte sett den ännu. Om man inte räknar den 9 oktober 2012 när jag var i Hesa. Och jo, jag har som vanligt mina anledningar till att vara vad normalt folk skulle kalla överdrivet exakt. För den delen såg jag 3 filmer den dagen, men jag har redan påpekat att fodralet inte har varg-färg.

Det är snart den 28 december. Dagen som ledde till att 28 blev, och är, ett magiskt tal. Har som vanligt filmplaner, men nu ska jag inte göra samma miss som ifjol. Tänker faktiskt fullfölja planerna den här gången. Förra vintern backa jag ur vilket ledde till att mitt undermedvetna använda en dröm till att protestera genom att sätta dit en hund.

Hade inte filmplaner i maj 2008. Har haft en vana att konstatera att jag inte var förkyld. Och jag som tyckte det var ett projekt att laga den där blåa bakgrunden till forumet i juni 2012... I WANT TO KNOW EXACTLY WHERE I WOULD BE IF I DIDN'T HAVE A REASON TO NOTE THAT I DIDN'T HAVE A COLD!


23 december 2013, 14:12
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Och jag undviker ännu youtubefliken som jag inte vill ha någon orsak att undvika.


23 december 2013, 14:25
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Bah!
Nonsens.

Komma här och komma...


24 december 2013, 04:41
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
CodeRedAlert skrev:
Bah!
Nonsens.

Komma här och komma...


Loup håller med om att det är nonsens.


24 december 2013, 06:32
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Märkligt vad dött internet är bara för att det är den 24 december...


24 december 2013, 16:59
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
If something's restored for those who had it before, what is it for someone who didn't have it?


26 december 2013, 15:36
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Destored (utplockat ur förrådet)?


26 december 2013, 17:22
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Okay. So my faith in humanity was destored.

Och jo, jag har klickat runt på IMDb idag.


26 december 2013, 19:41
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
http://vimeo.com/channels/staffpicks/69722654

Jag har inte kunnat lyssna på musiken, så om det låter fruktansvärt frånsäger jag mig allt ansvar - och om det låter bra tar jag förstås åt mig äran helt och fullt -, men jag gillade videon av anledningar som jag inte riktigt kan redogöra för just nu (eftersom jag inte vet varför).


28 december 2013, 04:52
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Bild

http://imgur.com/r/creepy/pgT8eTh


28 december 2013, 20:14
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265 ... 313  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.