Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
CodeRedAlert
Medlem
|
 Re: Vad har du gjort idag?
Jag har varit jagad av en man här hela dagen, vad jag än gör passar han på med sina håriga händer. Allt på göra-listan gjort förutom blutsaftinköp.
Höll på att somna till dokumentären av Frida Kahlo nyss, men så var det händer där igen som klämde och nöp så jag vaknade. Get it over with! Gummihatten på.
Natt.
|
19 januari 2013, 03:16 |
|
 |
Zombie
Moderator
|
Gjort om ett ordspråk tydligen. Bättre tio gummihattar på snoppen än en foliehatt på knoppen.Godnatt. Anade liksom det. Du drar fan inte bara till dig kaos och omvälvningar (eller hur man nu vill se det alltefter situation och sinnesstämning) – du drar till dig bra människor också.
|
19 januari 2013, 03:23 |
|
 |
kullan
Medlem
|
Pga kylan har jag hållit mig inomhus.
|
19 januari 2013, 20:01 |
|
 |
Orange
Avslutat konto
|
Den ska definitivt läggas på minnet! 
|
20 januari 2013, 09:33 |
|
 |
Savanten Svante
Medlem
|
Coolt!  Själv har jag vaknat, än så länge. 
|
20 januari 2013, 10:43 |
|
 |
nallen
Medlem
|
Stigit upp, ja. Vaknat? Tveksamt.
|
20 januari 2013, 11:54 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Eller hur?! 
|
21 januari 2013, 12:57 |
|
 |
kullan
Medlem
|
Har tvättat i tvättstugan idag. Diskat och packat en låda. Sedan sova jag middag och efter det värmde jag mat. Nu latar jag mig vid datorn.
|
21 januari 2013, 21:07 |
|
 |
Spader
Medlem
|
Har sagt upp psykologkontakten och känner en viss lättnad. Är även nöjd med att ha sorterat ut ganska många klädesplagg som jag inte använder mer. Fick betalt då jag hittade en bortglömd tjuga i en ficka.
|
21 januari 2013, 23:33 |
|
 |
Orange
Avslutat konto
|
Vad bra att du sade upp kontakten, Spader. Det måste kännas som en lättnad. Hoppas bara du kan hitta någon annan psykolog att gå till om du har behov av samtal.
|
22 januari 2013, 00:20 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|