Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Och nej, jag har inte kommit langre an till startsidan. Nej, inga allvarliga sidospar.


2 november 2013, 23:50
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Tja, det kan inte vara mera idioti an det som den dar belgiska ex-politikern holl pa med.


2 november 2013, 23:58
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Framsteg. Jag lyckades anvanda sokaren. Tog ju bara over en timme... Det har ar valdigt effektivt.


3 november 2013, 00:01
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Vad tusan ar det med den har paranoian att kontakten ska komma ut sa att ljudet kommer fran hogtalarna?! Den 15 juni nar jag sag en film var jag konstant pa volymknapparna for att de till att kontakten satt i. Och nu pressar jag hela tiden in den ISTALLET FOR ATT BARA KLICKA PA DEN DAR VIDEON SOM JAG INTE SETT SEDAN JANUARI!


3 november 2013, 00:14
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Och, surprise surprise, det ar en video som jag pa alla satt dolde att existerade nar jag var i Finland. Och nu nar jag ar har i Krakow ar jag for paranoid for att effektivt lyckas ta mig dit.


3 november 2013, 00:16
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Okej, tekniken testad pa annat. Slut pa ursakter och nu far FL faktiskt klara sig i 25 minuter.


3 november 2013, 00:29
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Ar det den 11 april 2011 eller vad ar det fragan om?!

...

...

Just typiskt...


3 november 2013, 00:53
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Jag maste ha tagit misste pa de dar strecken pa kartan. Jag trodde det var ekvatorn som gar tvars over en varldskarta, men det maste ju vara en av polcirklarna.


3 november 2013, 01:29
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Och da menar jag strecket mitt pa kartan. Det dar som brukar vara rott.

Nehe, uppenbarligen kan jag inte lasa en karta.


Jo, jag ar valdigt sarkastisk. Jo, jag har orsak att vara pa daligt humor.

Och NEJ, jag ar inte pa vag till det dar landet.


3 november 2013, 01:35
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Min januarilogik ar sonder. Just lyckat att jag ska fa det klart for mig den har kvallen. Skalla pa politiker kan jag men dar tar det slut. Hade inte ens nagra tomma vattenflaskor att falla omkull senast. Och att logga ut hjalper inte. Tja, jag letade ju efter nagot att gora imorgon. Men pa nagot satt verkar det inte som min smartaste filmide genom tiderna. Senast var jag paranoid med ljudsystemet.

Men, det gav mig ju nagot att gora den 15 juni. A andra sidan har jag inte dromt om hundar. Kanske Inception.. Na, da borjar jag val ta tv tropes pa allvar. Och det ar val det enda som kan fa mig att ta den sidan pa allvar nu. Typiskt. Ge tillbaka min januarilogik, nu.

Forovrigt vill jag inte veta av resten av 2013, men imorgon lar val komma oberoende vad jag vill. Kanske stannar under tacket...


6 november 2013, 22:52
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262 ... 313  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron