Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Incognita skrev:
Tja, nog läser vi tråden i alla fall. Det är ju en nonsenstråd, för sjuttsingen. Då får man uttrycka sig kryptiskt. ;)

Och jag tycker att det kan vara rätt underhållande. :)


Men jag skrev ju att jag ska ha ett visst antal inlagg fore ett visst datum. Och du, som ar en moderator, laser traden. Det innebar enligt min logik att du last att jag ska ha ett visst antal inlagg fore ett visst datum och inte reagerat negativt i moderatorrollen. Alltsa ar det har ett aspie-vanligt forum eftersom jag uppenbarligen far vara datumtokig.


28 oktober 2013, 15:25
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Klart du får! Varför skulle du inte få?!


28 oktober 2013, 16:01
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Incognita skrev:
Klart du får! Varför skulle du inte få?!


Det ar jag fel person att fraga.

Framsteg. Viljan att jobba med ett visst projekt ar tillbaka. Nu aterstar bara att overtyga mig sjalv om det. Verkar ha bytt "stanna i finland" till "skjuta fram mattiderna pa tok for mycket" till "halla mig borta fran mappen".


28 oktober 2013, 16:04
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Incognita skrev:
Klart du får! Varför skulle du inte få?!


För att det skulle kunna innebära att man spammar forumet med meningslösa inlägg enbart i syfte att få upp sitt inläggsantal. Dock finns det inga fördelar här med att ha en viss mängd inlägg, så det kanske inte spelar någon roll, men om spaminläggen postats i andra trådar än just denna, så hade det varit värre.


28 oktober 2013, 18:38
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Det är ganska långt till maj och inte så många inlägg kvar för att nå det föreskrivna antalet. Jag bedömer inte att risken för en massa spam är särskilt överhängande. Och önskemålet att uppnå ett specifikt antal, som av någon anledning är personligt betydelsfull, före ett specifikt datum, som också är personligt meningsfullt, hos en person som är just datumnörd - det tolkar jag inte som spam. Jag tolkar det som nörderi.


28 oktober 2013, 20:59
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Incognita skrev:
Det är ganska långt till maj och inte så många inlägg kvar för att nå det föreskrivna antalet. Jag bedömer inte att risken för en massa spam är särskilt överhängande. Och önskemålet att uppnå ett specifikt antal, som av någon anledning är personligt betydelsfull, före ett specifikt datum, som också är personligt meningsfullt, hos en person som är just datumnörd - det tolkar jag inte som spam. Jag tolkar det som nörderi.


Mycket betydelsefullt och mycket meningsfullt.

Forovrigt har jag planer pa att passera den tjeckiska gransen nasta ar.


28 oktober 2013, 21:08
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Incognita skrev:
Det är ganska långt till maj och inte så många inlägg kvar för att nå det föreskrivna antalet. Jag bedömer inte att risken för en massa spam är särskilt överhängande. Och önskemålet att uppnå ett specifikt antal, som av någon anledning är personligt betydelsfull, före ett specifikt datum, som också är personligt meningsfullt, hos en person som är just datumnörd - det tolkar jag inte som spam. Jag tolkar det som nörderi.


Eller så är det bara utslag av grav OCD, vilket väl inte ska uppmuntras!?


28 oktober 2013, 21:40
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Schueberird skrev:
Eller så är det bara utslag av grav OCD, vilket väl inte ska uppmuntras!?

Du, om vi skulle vara riktigt säkra på att inte "uppmuntra" sådant borde vi nog stänga hela forumet i så fall. Det är inte precis som att vi andra inte obsessar om något.


29 oktober 2013, 08:20
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Jag var inte OT.


29 oktober 2013, 10:19
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Incognita skrev:
Schueberird skrev:
Eller så är det bara utslag av grav OCD, vilket väl inte ska uppmuntras!?

Du, om vi skulle vara riktigt säkra på att inte "uppmuntra" sådant borde vi nog stänga hela forumet i så fall. Det är inte precis som att vi andra inte obsessar om något.

:lol:

Nja, nu är väl "obsessa" och obsessa inte riktigt samma sak.


29 oktober 2013, 15:04
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259 ... 313  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron