Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Varför lever vi i den sämsta av världar?
**************************

Trots massiv pessimism tänker jag göra positiva saker idag - eller åtminstone försöka. Är stilnoct depressionsframkallande?

Man kanske inte drömmer som man ska, REM-sömnen får sämre kvalitet. Vad vet jag.


3 november 2012, 14:08
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Funderandes. Undrar om jag ska väcka liv i mitt kontot på ADHDforum? Har väl inte ADHD men spelar det någon roll?


3 november 2012, 15:02
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Huvudvärk också. Som jag tål dåligt. Är det för att jag ska få känna på vad som verkligen..., eftersom jag klagar så mycket över annat? :04:


3 november 2012, 19:17
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Uttråkad och oinspirerad.


3 november 2012, 20:33
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Ångrar att jag drack en kopp svart te idag. Känner mig förgiftad. Annars bra. Har fått ett fint brev också.

Fast jag längtar till nästa terapitid. Mycket att jobba med där.


3 november 2012, 20:36
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Oj Inco, blir du uppvarvad av en kopp svart te eller hur menar du? Jag har druckit 2 eller 3 (minns inte riktigt) muggar kaffe idag och planerar att dricka mer för att hålla mig vaken.

OnT: Bra. Mitt arbete börjar arta sig och det är lite kul att skriva trots koncentrationssvårigheter.


3 november 2012, 22:21
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Jag blir uppvarvad an en halv kopp vitt te. Jag tål inte koffein alls i princip. Nu har jag äntligen slutat skaka.

Härligt att skrivandet kommit igång, Orange! Jag skall nog ge min egen text en ny rejäl ansträngning imorgon, när sonen hämtats av sin pappa.


3 november 2012, 23:09
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Ja, roligt att det verkar börja lossna för er.

Skakar, det gör jag nu. Är det kallt härinne eller fick jag feber av att gå och handla? Blir litet orolig om det ska vara såhär. Har heller ingen lust att leva resten av mitt liv som en eremit bara för att kroppen inte tålde annat.


4 november 2012, 00:45
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Zombie skrev:
Skakar, det gör jag nu. Är det kallt härinne eller fick jag feber av att gå och handla? Blir litet orolig om det ska vara såhär. Har heller ingen lust att leva resten av mitt liv som en eremit bara för att kroppen inte tålde annat.

:(


4 november 2012, 02:15
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Hösttrött. Skitig i håret. Likgiltig.


4 november 2012, 11:36
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.