Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Kan få ett exjobb i ett rätt enkelt tillämpat ämne med stor chans till doktorandtjänst och sen fortsatt karriär i privat sektor (eller uni) med höga löner. Vågar inte ens fråga efter exjobb i svårare intressantare ämnen för jag känner mig för dum/låga betyg. Och det vore kanske skönt att göra nåt enkelt, jag har andra intressen också.


1 november 2012, 18:31
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Hm, andra intressen kan ju vara ju en sak, men dum är du fanimig icke. Håll fanan högt och låt dig stimuleras med litet utmaningar för sjutton! Eller väljer du bort dem så gör det av bättre skäl.


Orange skrev:
kullan skrev:
Menskärring. ( Jag alltså)

Har alla aspiekvinnor synkade cykler? :01:

I alla fall tre, kan det verka. Eller kan ni möjligen råka vara några som månen spelar in för (var fullmåne i förrgår)?


1 november 2012, 19:05
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Kan månen påverka, alltså?


1 november 2012, 19:13
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Har ju ingen egen erfarenhet (eventuella hormoncykler utan mens har jag inte upptäckt), men har hört en del kvinnor säga det. Lär också vara ett (mer eller mindre vettigt hanterat) tema i vissa New Age- och feministkretsar. Vilket förstås har blivit motiv för en del karikatyrer...


1 november 2012, 19:20
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Där ser man. Undrar hur månen skulle kunna spela in... får kolla upp det där. Min cykel är längre än måncykeln iallafall.


1 november 2012, 19:26
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Just nu känner jag mig mest så här :03:


1 november 2012, 20:32
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
:09: :08: :09:


1 november 2012, 22:45
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Fot i högläge, opererade mig igår. Jag råkade stänga av mig själv under operationen och har inte riktigt kunnat starta upp hela systemet sedan dess, men nu har jag varit på terapi och pratat om mina dissociationer så det känns helt OK. Min terapeut har börjat läsa samma bok som jag, om att hantera traumarelaterad dissociation, och vi bestämde att vi skulle använda den som redskap. Det känns som att jag fick mycket viktigt sagt och att jag äntligen jobbar med rätt saker.


2 november 2012, 14:37
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Fot... oj. Men inget större verkar det?

Roligt om något börjar lossna! Jag väntar (??) på att orka? våga? börja läsa den där boken...

Hoppas det är bättre idag, kullan...


2 november 2012, 17:26
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag är mest trött idag. Höstmörkret påverkar mig negativt. Jag brukar även bli deprimerad denna tiden på året men jag slipper kanske det i år.


2 november 2012, 19:51
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron