Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Orange skrev:
Och deltagit i en kort men intressant sms-konversation. Imorse fick jag nämligen ett sms från ett okänt nummer: "God morgon tjejer, när tror du att du kommer förbi kram Jacqueline". Det skulle uppenbarligen inte komma till mig så jag svarade "När månen är blå och åskan slår ner, efter att jag förkovrat mig i en offerritual med nekrofila inslag." Fick då till svar "Vad kul då kommer ni imorgon. Vill du att vi skickar hem paketet kram". Jag skrev då "Nej, paketet kan ni skicka åt fanders!" och fick till svar "vad har hänt". Då skrev jag som det var, att hen skrivit fel. Har ej fått fler sms. :?

:lol: Det var kreativt. Och imponerande socialt ofobiskt!!! Litet Kalle Sändar-varning rentav?

På väg mot frukosten. Om magen behagar öppna. Hur ska det här vändas rätt...

21 november 2012, 18:27
Medlem
Köp Machiavellibok för 2 spänn! *nöjd*

21 november 2012, 18:48
Moderator
Så Machiavelli, det var dina två kronor. Billigt... :04:

21 november 2012, 18:59
Avslutat konto
Zombie skrev:
Orange skrev:
Och deltagit i en kort men intressant sms-konversation. Imorse fick jag nämligen ett sms från ett okänt nummer: "God morgon tjejer, när tror du att du kommer förbi kram Jacqueline". Det skulle uppenbarligen inte komma till mig så jag svarade "När månen är blå och åskan slår ner, efter att jag förkovrat mig i en offerritual med nekrofila inslag." Fick då till svar "Vad kul då kommer ni imorgon. Vill du att vi skickar hem paketet kram". Jag skrev då "Nej, paketet kan ni skicka åt fanders!" och fick till svar "vad har hänt". Då skrev jag som det var, att hen skrivit fel. Har ej fått fler sms. :?

:lol: Det var kreativt. Och imponerande socialt ofobiskt!!! Litet Kalle Sändar-varning rentav?

Hehe, jag är nog inte så socialfobisk längre. Har gjort värre saker. :D

21 november 2012, 19:12
Medlem
Vore kul att veta reaktionen i andra änden!
:10:

21 november 2012, 19:13
Avslutat konto
Savanten Svante skrev:
Vore kul att veta reaktionen i andra änden!
:10:

Onekligen! Undrar vem det var hon skrev till med tanke på att hon inte brydde sig om att mitt första svar var lätt udda.

21 november 2012, 19:15
Moderator
Ja, det kanske var någon som hade varit värd att lära känna? :P

21 november 2012, 19:17
Avslutat konto
Haha, ja, och snacka om att läsa mellan raderna när hon tolkade svaret som att jag skulle komma imorgon!

21 november 2012, 19:19
Medlem
Orange skrev:
Haha, ja, och snacka om att läsa mellan raderna när hon tolkade svaret som att jag skulle komma imorgon!

Mottagaren kanske brukar röka fjolltobak eller äta magiska svampar?

(fjolltobak är ett danskt uttryck för cannabis som jag bara ÄLSKAR. Utgår från ordet fjols - idiot, inte fjolla)

21 november 2012, 19:28
Moderator
Jag har åkt taxi en löjligt kort sträcka för att precis hinna med ett tåg, samlat in forskningsmaterial, kramats med goa tanter, bidragit till min pågående lakritsförgiftning, och "submittat" en peer-review-granskning av ett paper för en internationell tidskrift.

21 november 2012, 20:17
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.