Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Savanten Svante skrev:
Jag skrev kommandot UPTIME på min unixliknande dator.

Den svarar att den har varit påslagen i 100 dagar. På riktigt!

http://linux.about.com/library/cmd/blcmdl1_uptime.htm


Grattis Bild


3 juli 2013, 19:06
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Det ar snart den sjunde... Och det ar 7 manader sedan december. Och jag ska inte lyssna pa soundtrack 7. Och jag ska definitivt vara forsiktig i omgivningar som kan forsoka fa fram en "7 ar ett magiskt tal"-reaktion. Och jag ska inte kalla 7 ett magiskt tal. Det ar 10 som ar ett magiskt tal. Och sa ska jag saklart lasa i en viss trad... Detta eftersom 12 ocksa ar ett magiskt tal. 12 som i 7, vilket marks pa min sista bild. Den med bla text, vilket var en syftning till talet 13 som i 14. Men, 7 ar inte ett magiskt tal.


5 juli 2013, 11:15
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Man vet att man ar konstig nar man googlar efter likasinnade och misslyckas...


5 juli 2013, 18:56
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Spökfiiisssss


5 juli 2013, 23:07
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Markligt vad glomsk man blir av att ha nagot som upptar tankarna... Glomde helt bort att de dar texterna finns, och klickade nastan nagon helt annanstans. A andra sidan sa hittade jag ett sidospar mitt pa skarmen innan jag klicka... Borde se den filmen igen, har inte sett den sedan januari. Skulle vara intressant nu nar jag inte tycker att 7 ar ett magiskt tal. Nej, inte den. Det ar den lanken jag NASTAN klicka pa. Men, nu ska jag lyssna pa en viss sang. 12 ar ett magiskt tal utan att vara ett magiskt tal. Alltsa... Avreageringstradens insats eller hur jag nu ska koda... DEN SANGEN JAG GILLAT PA YOUTUBE!


6 juli 2013, 12:32
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
I overmorgon ar det 7 manader sedan julmarknaden. Fokus Meppe, fokus. Och instruktionerna som google ger ar ju helt omojliga. Hur ska jag kunna minnas nagot jag aldrig upplevde?!


6 juli 2013, 13:12
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Jösse Halling Breakers visar var skåpet ska stå:


6 juli 2013, 22:09
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Julmarknad och Ariel, Meppe. Fokus.


7 juli 2013, 00:05
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Och timning. NU kommer jag val att ha den dar filmen i tankarna mera an jag normalt skulle ha, da enbart pga datumet. Jag ar forfoljd av talet 7... Som om det inte rackte sa holl jag mig faktiskt pa forvandsvart stort avstand fran soundtrack 7 i vintras...


7 juli 2013, 00:10
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Och jag tanker INTE fa ett allvarligt fall av "7 ar ett magiskt tal"-syndromet for att jag lag och sov klockan halv fyra pa natten.


7 juli 2013, 08:27
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 313  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.