Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Aj då. Lycka till Inco!!


25 oktober 2012, 23:40
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
... och om du helt kort kan gå ifrån arbetet du förmodligen måste ta igen för att ge ett litet livstecken så bleve jag lättad... och var litet försiktig i fortsättningen, säger hönspappan.


26 oktober 2012, 00:08
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Tillbaka nu, rejält medicinerad och receptförsedd. Ser fortfarande ut som elefantmannen men inte fullt så mycket. De tyckte inte att jag åkte in i onödan; jag var högprioriterad och fick köras iväg på en bår med en kanyl i armen och vara under ständig uppsikt.

Köp INTE billig belgisk choklad som är på erbjudande på ICA nu! Jag ger mig fan på att det är höga halter av bekämpningsmedel i den.


26 oktober 2012, 01:40
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
:shock:


26 oktober 2012, 01:45
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Är du allergisk mot chili eller vad?


26 oktober 2012, 01:48
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Inte på pappret. Banan är det enda konstaterade födoämnet jag är allergisk mot, fast det har jag tålt hyfsat rätt länge nu. Men periodvis reagerar jag på alla "irritanter", d.v.s. nästan allt... Det lär bli en ny födoämnesallergiutredning nu. Drygt. De närmaste dagarna får jag nästan inte äta någonting kul alls.


26 oktober 2012, 01:54
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
FAN! Måste skriva den där texten färdigt nu. Har haft så många knasiga ursäkter för den förseningen så länge, sist mjölk i datorn och nu allergisk chock.

Det är bara diskussionen som skall skrivas ihop nu. SÅ jädra svårt kan det väl inte vara?!


26 oktober 2012, 01:57
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
... och min allvarliga oro var tydligen befogad. Glad att ha dig kvar. Hoppas jag slipper uppleva något sådant på länge igen.

Annars har jag som vanligt mer förståelse än hjälp att komma med. Kämpar ju själv varje dag med att hitta något som går ner i magen, även om just allergiskälen är måttliga (än så länge?), och vet hur de konstigaste saker kan bröta ihop sig vid uträknat olämpliga tillfällen [som?] med mental attraktionskraft. Det här är åtminstone "giltigt" förfall.


26 oktober 2012, 10:06
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
TACK, Zombie! :09: Ledsen att jag skrämde upp dig.


26 oktober 2012, 10:59
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Vad då "du"? Det var liksom inte ditt fel. Skulle du inte ha talat om det där... ?

På tal om sådant där som sammnsvär sig mot en förresten, kom jag att tänka på en flumkliché som du säkert redan känner till och som är lätt att ta som just flumkliché och inte bry sig om: att paradoxalt acceptera det, slappna av i det, och den vägen kanske lättare både få något gjort och minska den allmänna risken för sådana brötar. (Otympliga ord...)


26 oktober 2012, 11:05
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron