Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Undrar om det är för sent för en stilnoct?
Kommer kanske inte alls upp imorgon om jag tar den så här sent?

Att jag alltid ska misslyckas med att gå och lägga mig i tid. :05:


22 oktober 2012, 23:01
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Hoppas på en bättre fortsättning av dagen för Kaninmamma - och för mig själv.

Min dagsform är trött, mosig i skallen, synnerligen ineffektiv, grinig och allmänt blasé. Och då har formen ändå väsentligt förbättrats sedan i morse...

Ja min form blev bättre med, tack rara Inco :09: !
Hoppas du mår bättre imorgon! Det är ju höst och då brukar ju skräpet med baciller komma.
Då kan ju ens hela varelse kännas skrutt, både till kropp och själ.
Sov gott och du ska se att det blir bättre imorgon. ;)


22 oktober 2012, 23:02
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
Undrar om det är för sent för en stilnoct?
Kommer kanske inte alls upp imorgon om jag tar den så här sent?

Att jag alltid ska misslyckas med att gå och lägga mig i tid. :05:

Ja men det är ju nu man är kreativ och pigg.
Helt sjukt att gå och lägga sig när man mår som bäst.
Och kliva upp när man är helt zombie trött ( ursäkta utrycket zombie :09: )


22 oktober 2012, 23:05
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Orange skrev:
Kaninmamma skrev:
Orange skrev:
Har alldeles för kort stubin för att klara av att läsa på AF just nu *håller mig borta*. Är folk extra dumma idag eller är det bara jag som är... som jag är, kan man undra.

AF arbetsförmedlingen ? :01: Nä jag tror de är dumma och du är snäll! :09:


Aspergerforum. Blev lite irriterad på vissa användare där bara. :D

Inte svårt att förstå, till och med jag har blivit arg där, och jag är ändå en lugn person.
Arbets förmedlingen har jag också blivit arg på.
Det var test hur teknisk jag var.
Jag har tummen mitt i handen, jag vet det.
Men den som jobbade där hånskrattade åt min låda jag gjort och sa att det var det sämsta hon sett.
Att jag inte nitade kvinnan. Go lust men , jag är ju mer en surikat än ett lejon.


22 oktober 2012, 23:11
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Kaninmamma skrev:
Men den som jobbade där hånskrattade åt min låda jag gjort och sa att det var det sämsta hon sett.
Att jag inte nitade kvinnan. Go lust men , jag är ju mer en surikat än ett lejon.


:shock: Vilket praktas.


22 oktober 2012, 23:12
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Orange skrev:
Har alldeles för kort stubin för att klara av att läsa på AF just nu *håller mig borta*. Är folk extra dumma idag eller är det bara jag som är... som jag är, kan man undra.


Jag vet i och för sig inte vad för slags dumhet som du syftar på. Hur som helst så kan man i bland (såsom i dag) även stöta på en dumhet som överraskar, där annars förnuftiga personer helt plötsligt verkar ha tappat förmåga att läsa innantill.

Det är väl med nöd och näppe som min dagsform tillåter mig att gå in och försöka få vederbörande att göra ett nytt försök att läsa vad som faktiskt är skrivet.

Har också jag lätt att varva upp mer än vad som i längden är hälsosamt. Det är en av anledningarna till att jag periodvis mest läser och inte aktivt går in i diskussioner.


22 oktober 2012, 23:13
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Asmix skrev:
Orange skrev:
Har alldeles för kort stubin för att klara av att läsa på AF just nu *håller mig borta*. Är folk extra dumma idag eller är det bara jag som är... som jag är, kan man undra.


Jag vet i och för sig inte vad för slags dumhet som du syftar på. Hur som helst så kan man i bland (såsom i dag) även stöta på en dumhet som överraskar, där annars förnuftiga personer helt plötsligt verkar ha tappat förmåga att läsa innantill.

Det är väl med nöd och näppe som min dagsform tillåter mig att gå in och försöka få vederbörande att göra ett nytt försök att läsa vad som faktiskt är skrivet.

Har också jag lätt att varva upp mer än vad som i längden är hälsosamt. Det är en av anledningarna till att jag periodvis mest läser och inte aktivt går in i diskussioner.


Jag beundrar er som orkar. Jag syftade på dumhet som i att vara korkad.


22 oktober 2012, 23:15
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Ja verkligen, först fick vi en ritning, jag som har dyslexi fattade ju noll av beskrivningen.
Fick ångest anfall och grät på toa hur i hela friden jag skulle förstå ritningen.
Sen fick jag i alla fall lite hjälp av snälla människor som också gjorde förnedrande tester.
Jag blev klar sist och utskrattad. :03:
Jag var arg så jag grät på hemvägen, och människor på Af har jag inte mycket förtroende för.

Jo något positivt !! :D jag ska träffa psykolog på måndag.
Asperger utredning, den skulle ta två timmar stog det.
Tror hon ja, ska det göras ska det göras ordentligt, ingen ide att hon försöker slarva igenom några frågor.
Jag tror det är samma psykolog som höll i adhd kursen då jag fick psykbryt och sa högt och reste mig : jag står inte ut.
:01: ja men jag stog verkligen inte ut att sitta still en timme.
Sov gott ! :09:


22 oktober 2012, 23:22
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Orange skrev:
Jag syftade på dumhet som i att vara korkad.


Jo, sådan dumhet - kombinerad med omnipotent halsstarrighet - är enerverande att stå ut med. Den har jag alltför ofta gett upp inför. Det går liksom inte att med några aldrig så klargörande inlägg få en sådan dumhet på fall. Det skulle vara om man fick några år på sig, och personen/-erna i fråga inte fick tillfälle att under den tiden få ytterligare näring för sin egen förträfflighet med ryggdunkar från andra likasinnade.


22 oktober 2012, 23:26
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
Undrar om det är för sent för en stilnoct?
Kommer kanske inte alls upp imorgon om jag tar den så här sent?

Att jag alltid ska misslyckas med att gå och lägga mig i tid. :05:

Berätta om du kom upp imorgon , ska jag berätta om jag kom upp !
Sov gott ! ;)


22 oktober 2012, 23:27
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron