Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Orange
Avslutat konto
|
 Re: Vad har du gjort idag?
Stirrat in i väggen. 
|
29 oktober 2012, 22:45 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Aj då, en så'n dag...
Sonen förhörde mig om olika npf-diagnoser. Han verkade lite avis på att jag har hela tre stycken men han bara en, så han föreslog att vi skulle säga att han också hade lite ADHD och Tourette. *fniss* Sedan diagnostiserade han en klasskamrat. Hoppsan... Skvallra inte för hans pappa, är ni snälla! Han tycker att vi skall tona ner det där. Men han frågade ju!
|
29 oktober 2012, 22:50 |
|
 |
Asmix
Medlem
|
Sovit ett antal gånger. Kanske hjälper det mot tröttheten.
|
29 oktober 2012, 23:22 |
|
 |
Orange
Avslutat konto
|
Lagt märke till att Inco har haft en bra dag och är på gott humör. Härligt. 
|
29 oktober 2012, 23:28 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Åh, tack!  Själv hoppas jag att Asmix trötthet ger med sig, att Orange får en bättre dag imorgon och att det här nya kafferepet vi har här på forumet nu för tiden inte skrämmer iväg mindre kafferepande stammisar.
|
29 oktober 2012, 23:32 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Har sett mig själv på video idag, data från mitt avhandlingsmaterial. Vilken fet kossa jag var då! Råkade vara i bild när jag berättade en anekdot om mitt dåliga lokalsinne för personalen och för en gångs skull lyckades berätta koherent och med poänger. Jisses vad jag fladdrar runt när jag pratar!
Det var så länge sedan så det känns inte riktigt som att det är jag. Det är inte pinsamt längre (så länge jag inte behöver visa upp eländet för någon annan; vägrar tänka på att min projektledare också har materialet). På det hela taget verkar hon som var jag faktiskt rätt sympatisk. Klumpig och virrig och lätt (hm... nåja) neurotisk, men välvillig och ganska dumsnäll på ett lite rart sätt.
|
29 oktober 2012, 23:45 |
|
 |
Asmix
Medlem
|
Tack! Kom att tänka på att om vi repar kaffe så kanske några av oss även kommer att repa mod och be trötthet och annat fara någon annanstans. Kan ju alltid hoppas på det. Tramset kan då få vara med och dra i repet.
|
30 oktober 2012, 00:26 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Låter som en plan. 
|
30 oktober 2012, 00:27 |
|
 |
Kaninmamma
Medlem
|
Saknat er alla  men varit för trött för att hjärnan ska orka läsa och skriva! Kram / kaninmamma
|
30 oktober 2012, 00:39 |
|
 |
Orange
Avslutat konto
|
Kul att höra från dig iallafall, jag har undrat hur du har det. 
|
30 oktober 2012, 00:41 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|