Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Incognita skrev:
Jag är alldeles för trött för att vara sofistikerad. Borde nog gå och lägga mig.

Egentligen jag med, som sagt. Bara så förbannat trist att vara hänvisad till det osofistikerade jämt. Märker ju det när jag får nys om något sånt här (som jag aldrig orkar söka upp själv, får tvinga mig igenom pga. koncentrationsproblemen, men ändå ger mig en glimt av vad jag skulle behöva till vardags. Som kanske rentav kunde väcka någon skaparåder till liv. Kanske.)

Borde också lägga mig, men ska äta middag först. Godnatt.

Incognita skrev:
Men du fortsätter på den sofistikerade banan du... Mozartsk lätthet. Jo jo, för all del. Fast jag tyckte nog att det fanns en hel del smärta bakom "lättheten" i så fall.

... som hos Mozart, tyckte jag då, när det blindstyret råkade få tag i en riktig källåder (vilket han hade börjat begripa när han gick och dog)...


7 oktober 2012, 01:54
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jo, jag har ju förstått av dig tidigare att det finns en hel del sådant att hämta hos Mozart.

Ja godnatt!


7 oktober 2012, 01:59
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
(Fick en obehaglig bokstavstolkning på näthinnan, med en blind Mozart som sliter en åder ur kroppen... Hu!)


7 oktober 2012, 02:01
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
(Ajdå. Hoppas den inte förföljer dig i drömmen. Det var kanske läskigare än min bild av "blindstyre" som hänger kvar sedan småbarnsåren: något i stil med en blind (eller ögonbindlad) sparkcykelkentaur, med styret genom huvudet som en hornkrona, och så kan någon annan stå på hens sparkcykelplattform och styra hen dit den vill.)


7 oktober 2012, 03:09
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Nä, den förföljde mig inte i drömmen. Något viktigt drömde jag, men jag minns dessvärre inte. Svårt att koncentrera sig på sina drömmar med en pigg 7-åring röjande runt sig.

Idag tänkte jag mig göra avsevärda framsteg på skrivarfronten när sonen hämtats av sin pappa. Hoppas att det inte är alltför optimistiskt.


7 oktober 2012, 11:34
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Springa en lite längre vända känner jag för.


7 oktober 2012, 16:19
Avslutat konto
Inlägg Re: Idag ska jag...
Boka tågbiljetter, bli bjuden på middag av dotterns farföräldrar, plugga, maila cereb och låta mina små svin springa runt lite på golvet.

Ska se till att inte spamma sönder den här tråden. Den skulle funka utmärkt som kom-ihåg-lista...


7 oktober 2012, 16:35
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Spamma på du! Så slipper vi andra känna oss dumma... ;) Vi är nog några som ganska friskt använder den här tråden både som kom-ihåg-lista och som ett slags chatt. Det är inte så petigt.


7 oktober 2012, 16:40
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
nallen skrev:
CodeRedAlert skrev:
Orka liksom?

Ja, vad ska du ut och göra? du får väl knulla ändå.

:lol:
Men dansar gör jag helst på lokal.


7 oktober 2012, 17:14
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ägna mig åt lite tapping och ta mig i kragen.

Even though I am pathetic, I deeply love and respect myself. :04:

Hä bli no bra, hä.


7 oktober 2012, 19:08
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron