Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Mycket att läsa igenom låter väl bra? Det är ju inte du som ska göra det.
Vid fjorton är det många som inte vill ha "stämpel" på någon avvikelse. Vet inte om det var just så för din del, men det kanske ändå kan vara så att även om man numera inser vad man kunde ha haft för nytta av en diagnos är det inte säkert att man hade insett det då, och därmed inte heller att man hade haft den nyttan.


11 oktober 2012, 20:52
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Zombie skrev:
Mycket att läsa igenom låter väl bra? Det är ju inte du som ska göra det.


Sant. Valuta för pengarna, så att säga. :07:

Zombie skrev:
Vid fjorton är det många som inte vill ha "stämpel" på någon avvikelse. Vet inte om det var just så för din del, men det kanske ändå kan vara så att även om man numera inser vad man kunde ha haft för nytta av en diagnos är det inte säkert att man hade insett det då, och därmed inte heller att man hade haft den nyttan.


Det var precis så det var. Och det är sant att jag nog mest hade blivit sur och genstridig om jag fått diagnosen ändå. Hade nog inte hjälpt mig då med andra ord.


11 oktober 2012, 21:57
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Ganska så slut.
Människor är jobbiga.


11 oktober 2012, 23:02
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Du man, som känner dig manad: ställ dig i ledet och vänta på din tur.
Vi kommer till dig.


12 oktober 2012, 03:12
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Höstseg och trött.


12 oktober 2012, 10:44
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Fruktansvärt seg och med sporadisk hjärnaktivitet.
Jag vill hibernera.


12 oktober 2012, 15:24
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
Ganska så slut.
Människor är jobbiga.

Håller med :D var helt slut efter min jobbardag igår, omringad av säkert 25 Nt hela dagen, som ska vara vänliga och säga hej , välkommen tillbaka från sjukskrivningen.
Super snällt :09: men jag blev ju helt slut !
Känns som jag varit i ett annat land och tvungen att tänka och översätta vad alla pratade om.

När jag kom hem till min älskade ufo så svimmade jag nästan av trötthet.
Och kände mig avkopplad och lugn att umgås utan att koncentrationen behöver vara på topp.
Vi pratar ju samma språk.
Då är det avkopling att prata och umgås.
Och man kan ju även njuta av tystheten tillsammans.
Lycka är att vara med någon som förstår en 200 % och låter kaninmamman vara en Kaninmamma :09:


12 oktober 2012, 16:01
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Mañana...


12 oktober 2012, 16:58
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Hakuna Matata


12 oktober 2012, 17:22
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Schueberird skrev:
Mañana...

Avleda ord kan vara så lätt på spanska. Visst borde det för länge sedan ha uppkommit en rörelse vid namn mañanismo?


12 oktober 2012, 17:28
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.