Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Därnäst gav den sig i kast med Understanding social citizenship. :lol: Det blev dess biljett ut på uteplatsen igen (från vilken den liftat med en katt); en så litterär och samhällsintresserad snigel måste ju få tillfälle att odla sin trädgård.

6 oktober 2011, 09:46
Moderator
En cm lång och redan så driftig! Snabb var den också. Säkert en ny muterad form av mördarsnigel. Med en samhällspolitisk agenda! :? Nåja, så mycket värre lär det ju inte bli än med dagens slemmiga beslutsfattare och sniglar till byråkrater - och socialpolitiken skördar redan människoliv. Kanske skonar mördarsnigelregimen mig och mina likar i framtiden om den här lille broilern lägger in ett gott ord för mig.

6 oktober 2011, 09:47
Moderator
Kanske blir den rentav en upplyst despot? ;)

Jag har hyst en liten Voltaire vid min... arm.
Närt den vid min... farm? Dörrkarm?

6 oktober 2011, 09:54
Medlem
:)
Tack för dagens första spontana dragning på smilbanden. Det lär inte bli så många fler och definitivt inte uttrycksfullare mimik än så, just idag.

Har lämnat barn till skolan, något försenade här med.
Ringt flera jobbiga samtal angående lägenhet mm.

Måste författa ett brev till hyresvärden om men i nyttjanderätten. Fackspråk är inte min starka sida. Synd att det inte går att skriva på fuckspråk.

Tydligen blir det en tur till gymet härnäst och bastu på det.
Behöver komma ner i varv.

6 oktober 2011, 10:02
Moderator
Om du beskriver konkret hur eländet har drabbat er hälsa och hindrat er i er vardag (vardagslogistik, barnens läxläsning, kosthållning, sömn, extra kostnader, etc.), och hur länge, borde det gå vägen.

Åh, så jag har bidragit med något postitivt idag? :) Det var roligt att höra. Det skålar jag på med en kopp te. Måste bara göra den först.

6 oktober 2011, 10:15
Medlem
Skål!

Tack för tipsen - ska ta itu med författandet i eftermiddag.

6 oktober 2011, 10:29
Moderator
Just ja, te var det!

6 oktober 2011, 10:53
Moderator
Och författande var det bestämt meningen att jag skulle ägna mig åt också för den delen...

6 oktober 2011, 10:55
Moderator
Tagit 40mg-kapsel av ritalinet istället för att dela in förmiddagens ranson i mindre doser, eftersom 20mg-kapslarna har tagit slut.

Drabbats av plötslig insikt om hur detta påverkar mina tankebanor.

:shock:

Överseende, bitte!

6 oktober 2011, 12:43
Medlem
Idag har jag varit väldigt seriös.

6 oktober 2011, 15:00
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.