Ny tråd Svara på tråd  [ 2006 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 201  Nästa
Mattråd! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Mattråd!
Bild

Tiger räkor? De låter inte så mycket iaf!

15 november 2010, 06:30
Medlem
Idag blir det freeeedaaagsmyyyyyyyyyyys med chips och dip.

Jag var olyckligt kär i min bästa kompis storebrorsa under sorgligt många år och hörde en gång ett telefonsamtal mellan honom och någon likasinnad polare som gick ut på att han skulle få kaffe med dopp senare samma kväll. Höhöhöhö...fattaru, kaffe med DOPP fattaru....och så vidare lät det.

Kaffe med dopp. ^^

Jag var förkrossad rätt länge efter det eftersom det inte var jag som var hans kaffekopp.

Den här anekdoten är matrelaterad och hör därmed hemma i denna tråd.

19 november 2010, 18:26
Medlem
Idag blir det okra.

22 november 2010, 17:49
Medlem
Det måste vara rätt svårt att dricka kaffe samtidigt utan att spilla en massa. Kaffefläckar är ju dessutom så svåra att få bort.

22 november 2010, 17:57
Medlem
Det kanske var en metafor?
Eller så övertolkade jag i min hopplöst förälskade tillstånd. Han avsåg egentligen att faktiskt dricka kaffe osv.

Det är inget fel på min fantasi i allafall.

22 november 2010, 18:02
Medlem
Jag kanske bara drev med bilden av aspergaren som alltid tolkar allt konkret? Jag försökte föreställa mig din bästa kompis storebrorsa naken med röven guppandes i vädret och drickandes kaffe (storebrorsan alltså, inte röven) :shock: *går och tvättar ögonen med stålull*

22 november 2010, 19:32
Medlem
En kaffedrickande...rumpa?

Nu ser jag också den. :(

Jag gjorde en enkel bönsallad idag. Ska skopa i mig resterna av den nu.

26 november 2010, 22:07
Medlem
Jag klumpade ihop grahamsscones i förrgår - eftersom brödet var slut och någon jäst hade jag inte - på kortast möjliga tid. De såg för jävliga ut, men fungerade alldeles utmärkt, vilket just då var det viktigaste.

Bakpulver sabbar förresten tydligen B-vitaminet i mjölet.

Lakritschokladen var för övrigt god, men hade kunnat smaka mer av salmiak.

27 november 2010, 05:15
Medlem
Nu är det vörttiden på året. MMmmm. VÖRT!

27 november 2010, 08:59
Medlem
Vört!? *hämtar en lagom böjlig kvist från skogen*

1 december 2010, 00:09
Ny tråd Svara på tråd  [ 2006 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 201  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.