Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Jaså den. :lol: Men den har jag ju faktiskt delvis sett, vid två olika tillfällen. Verkade helt sjukt galet så jag pallade inte att se så länge.


6 oktober 2012, 14:41
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
:D lycklig och avslappad, har bara slappat och myst, för mig en ovanlighet, men den ska bli en vanlighet :lol:


6 oktober 2012, 17:20
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Nydejtad


6 oktober 2012, 19:01
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Värst vad alla var myspysiga här då! Jag har just klivit upp efter att ha nattat min son. Det var också mysigt, faktiskt. Han är så varm och go. Men det börjar bli förskräckligt trångt att dela på en 90-säng nu. Kanske borde göra ett nytt försök med två sängar intill varandra och åtminstone sova delar av natten ordentligt utsträckt.


6 oktober 2012, 21:38
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Helt i avsaknad av personlig integritet, vad det verkar. Skärpning från och med nu!


7 oktober 2012, 14:38
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Lite förvirrad och icke-närvarande men ändå där. Typ.


7 oktober 2012, 16:36
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Trött.
Det blev mycket dans och lite alkohol inatt. Roligt var det.


7 oktober 2012, 17:34
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Känner mig äcklig, ful, fet, jobbig, dumdryg, meningslös och patetisk i största allmänhet. Och inte går det något vidare med den där personliga integriteten heller. Faan...


7 oktober 2012, 18:19
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Hur fasiken ska man veta hur man mår, det kräver ju att man känner efter, då måste man ju tänka. Det är en av mina absolut sämsta grenar.


7 oktober 2012, 18:25
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
lasseivagen skrev:
Hur fasiken ska man veta hur man mår, det kräver ju att man känner efter, då måste man ju tänka. Det är en av mina absolut sämsta grenar.

Incognita skrev:
Känner mig äcklig, ful, fet, jobbig, dumdryg, meningslös och patetisk i största allmänhet. Och inte går det något vidare med den där personliga integriteten heller. Faan...

Byta?

Äh... Periodvis vet jag inte heller hur jag mår, och det är ingen picnic. Jag antar att jag måste konfrontera mitt eget självförakt för att komma vidare. Fast nog fan vore det skönt att slippa skiten.


7 oktober 2012, 18:48
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron