Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Warum? Darum.


14 april 2013, 15:40
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Schueberird skrev:
Zombie skrev:
Schueberird skrev:
Okej, jag kallar allt adverb, enkelspråkig som jag är. :04:

:?


Grejen är den att det för mig inte spelar någon roll vad saker kallas så länge jag kan använda orden för att säga det jag vill säga (och att det är så pass korrekt som jag avser det vara). Det är intressant att diskutera saken dock, men jag upplever det inte som nödvändigt att känna till för att man ska kunna framföra ett budskap som andra kan uppfatta.

Det förstod jag. Så är det ju för en normal människa :P . Smileyn gällde snarare att jag inte orkade försöka förklara mer. Det är alltid roligare att ha idéer än att inte ha det.

Och nu kommer jag inte ens på något så enkelt som vilket ortnamn jag ska nämna första gången på forumet. Typiskt, och det är säkert inte så att jag saknar sådana.

Wrum? Drum. Aber wieweil und wozu?


14 april 2013, 16:18
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Drachenfels. Där fick jag till och med flera orter på smällen. Råkade få.


14 april 2013, 16:21
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Zombie skrev:
Och nu kommer jag inte ens på något så enkelt som vilket ortnamn jag ska nämna första gången på forumet. Typiskt, och det är säkert inte så att jag saknar sådana.

Wrum? Drum. Aber wozu?


Sökarkidnappare...


14 april 2013, 16:21
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Äntligen mandlar. Min favoritteknik för att hållas i 2013. Jo, jag var ganska orolig för en mental resa 1 decennium bakåt. Därav min iver att ta diskussionen till 2008.


14 april 2013, 16:28
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Zombie skrev:
Det förstod jag. Så är det ju för en normal människa :P


Vafalls, kallar Ni mig normal!? :04:


14 april 2013, 19:13
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
"To be free once more
That's worth fighting for"


14 april 2013, 20:51
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Schueberird skrev:
Zombie skrev:
Det förstod jag. Så är det ju för en normal människa :P


Vafalls, kallar Ni mig normal!? :04:

Ja, vilken förolämpning! :04:


15 april 2013, 09:40
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Incognita skrev:
Schueberird skrev:
Zombie skrev:
Det förstod jag. Så är det ju för en normal människa :P


Vafalls, kallar Ni mig normal!? :04:

Ja, vilken förolämpning! :04:


Skulle också bli förolämpad. TaNTen som önskade att jag skulle få hjälp att bli normal blev förövrigt så grillad att hon backade. Det verkar vara en av mina röda knappar. En annan är att sitta i sin bekväma stol och veta hur allt ska göras även om man inte ens såg situationen det gällde. En annan taNT (taNT-in-disguise) lyckades tyvärr komma åt den knappen innan den blev röd. Men med tanke på min reaktion igår kväll så är den röd nu.


15 april 2013, 09:44
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
.
.
.
.

TOGGLE SWITCH


15 april 2013, 14:28
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212 ... 313  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron