Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Skickar en hög med kramar till db:s skara också - de verkar vara trevliga busungar. Och en mer omvårdande del av mig vill snyta de osnutna med mjuka näsdukar.


26 september 2012, 20:41
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Någon som vågar klappa min inre hyena? :mrgreen: :11:


26 september 2012, 20:50
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
*klapa hyena*

*krama barn*

*lipa sång*


26 september 2012, 20:58
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Modigt! :P Jag har själv inte riktigt kommit underfund med vad hyenan vill, och den har ju rätt rejäla tänder... Men det känns inte som att den blev arg. ;) Den låter sig nog klappas på nåder.


26 september 2012, 21:01
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
*fniss*

Får man skicka en kram till det kramglada barnet från mitt inre barn (som just nu är på bättre humör), eller blir de andra arga och irriterade då?


Skicka den kan du alltid: Det kramglada barnet blir glatt i alla fall.

Det där barnet som vill skrika och ha sönder saker är nog också samma barn som alltid kör i maxfart på cykel även när det skulle kunna vara lämpligt att sakta in lite.


26 september 2012, 22:34
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
*skickar*

*en vink i farten till cykelbarnet följer med på köpet*


26 september 2012, 22:37
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
:)


26 september 2012, 22:40
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Min dagsform är förvirrad. Jag håller på att analysera en episod av desorientering och har vad vi etnografer brukar kalla "gone native". Det är så många lager av oklarheter och komplicerande omständigheter i den där interaktionen (inte bara p.g.a. demenssjukdomen, utan också p.g.a. oklarheter i miljön och komplicerade skiften i fokus och flera parallella skeenden som rör till det också för de friska deltagarna) att jag blir alldeles rörig i skallen av att försöka beskriva den.


27 september 2012, 15:56
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Nu är jag väldigt spänd på hur mitt fiskexprement ska smaka. Det kan bli succe eller världens flopp.


27 september 2012, 16:02
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Hoppas det blir gott då, kullan.

Usch, vad jobbigt det är när tankarna liksom inte vill stanna kvar i skallen! Brukar ni andra också känna er förvirrade på det sättet? Det är som att alldeles för många processer är igång samtidigt med alldeles för fragmenterad hårddisk och dåligt ramminne.

Kan man defragmentera hjärnan? :idea:


27 september 2012, 16:04
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron