Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag är dock rädd att samma ursäkt för det ofärdiga textmanuset inte skulle falla i god jord...


12 september 2012, 05:53
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Sova bara liiiite till, trots det.


12 september 2012, 05:54
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag måste nog handla i alla fall.


12 september 2012, 11:08
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
nallen skrev:
Zombie skrev:
Bara hopar sig intressanta texter och sajter som jag inte orkar läsa. Vad ska jag då göra?

En del kan visst smalna av sina intressen mer eller mindre på beställning. Det minskar i alla fall volymen av oläst.

Ja. Undrar var den knappen sitter.

I övrigt: försöka ta hand om mitt inre spädbarn medan jag gör saker (som förhoppningsvis leder till något gott).


12 september 2012, 11:53
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag har nog en sådan knapp - och jo, det är väldigt praktiskt - fast jag har inte alltid haft en sådan. Däremot tycks jag sakna avstängningsknapp: Jag är trögstartad, men när jag väl satt igång har istället väldigt svårt att sluta, vilket kan vara ett lika stort problem som att inte kunna komma igång.


12 september 2012, 14:40
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Se Piranha 3DD starring David Hassehoff - as himself!!!! Samt vältra mig i självömkan för att jag blivit förkyld igen. Tål ingen stress, bajsar fan på mig bara av att tänka på att hunden ska ut, så den är hos hundvakt.

Funderar allvarligt på att faktiskt köpa en snel hest mask och springa ut i skogen och se om jag lyckas bli vådaskjuten av någon halvblind älgjägare. Eller ta tag i någon av de tre renar som springer runt på byn och typ åka runt på den när den springer i panik, jag iklädd grå kläder. Då kommer man ju upp i älghöjd typ.


12 september 2012, 15:03
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Gå in och värma mig! Har suttit på balkongen med min mobil, säkert i 30 minuter.
Nu är fingrarna stelfrusna :shock: ha fin kväll :09:
Hade ingen mobil teckning inomhus, men på balkongen. :03: det blir hårt i vinter


13 september 2012, 21:32
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag funderar på att gå och sova en stund, och sedan ta itu med skrivandet med nya friska tag. Det låter väl konstruktivt? Eller låter det som flyktbeteende...? Näh, att sitta här - det är flyktbeteende.

Skulle behöva handla lite också kanske. Eller så tar jag det imorgon. Jag har ju faktiskt så att jag klarar mig med mat. Gratinera potatis och rotfrukter med mozarella kanske? Kattsand... Absolut allra senast imorgon!

Jag har träffat både städare och boendestöd, och dessutom någon som bytte antennuttaget, så jag pratar helst inte med en enda människa till på resten av dagen. (Bara för det slår jag vad om att min mamma kommer att ringa. Eller min sons pappa. Eller båda.)


14 september 2012, 15:06
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Måste du isåfall svara i telefonen? (Håll dig nu inte här så att du ser det här inlägget, men...)


14 september 2012, 15:15
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Zombie skrev:
Måste du isåfall svara i telefonen? (Håll dig nu inte här så att du ser det här inlägget, men...)


Tänkte detsamma som Zombie, skit i att svara. Tänk på dig själv!
Det får man göra. ( jag säger det lika mycket till dig som till mig själv)
:09:


14 september 2012, 16:09
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.