Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Kaninmamma skrev:
Incognita skrev:
Min son har Asperger. Jag vet att han inte är jag, men jag kan inte låta bli att överväldigas av minnen från alla de sammanhang då jag känt mig som ett socialt missfoster eller något annat freak. Måtte han inte behöva gå igenom allt det!
:03:

En stor kram kommer här! :09: du ska veta att jag verkligen bryr mig!
Och det klart han kommer klara det bra!
Han kommer växa upp med perfekta förutsättningar.
En mamma som ger kärlek och stöttning, han lär sig att ta vara på sina starka sidor.
Och med bra själv känsla och själv förtroende kommer han äga världen !
Det är vad jag tror ;) sov gott till er båda :09:

Tack! :09:


25 september 2012, 22:45
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Min dubbelsidiga öroninflammation (eller vad det nu var för något) är faktiskt på väg att gå över :) men jag ska trots det klara veckan ut utan öronproppar: Det blir ett intressant experiment.


25 september 2012, 23:12
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Öroninflammation, herregud. Hoppas också den är på väg att gå över.

************************

Var hungrig. (Är hungrig, är det någon därinne som säger.) Lagat mat fast jag inte alls orkade. Frågan är om jag nu är pigg nog att äta den.


25 september 2012, 23:14
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Sorry... har just tittat på House. Det smittar. Både diagnostiserandet och osmidigheten. :|

Jaha, haha!

Men nej, hänger inte med. Tyvärr är nog den faktiska anledningen väldigt trivial i jämförelse.

Däremot har jag precis tittat på senaste Babel.
Fråga:Har alla i Babel AS?

För det tror jag. Undantaget Jens Lapidus då.


25 september 2012, 23:23
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
@Zombie:
Du kanske blir piggare om du också orkar äta maten du orkat laga!? *håller tummarna*

*****

Otosalpingit kanske!?

Både örongångarna var svullna och ömma och gjorde ont när jag petade på utvalda delar av ytterörat. Jag tror att jag haft öronproppar lite för mycket på sista tiden och varit inne för mycket. Efter att jag låtit bli öronpropparna helt och hållet och varit ute mer, så att öronen fått andas frisk luft, så har det värsta lagt sig. En bieffekt kan bli att jag begränsar öronproppsanvändandet och kanske till och med klarar mig utan dem till största delen, men det återstår att se.


25 september 2012, 23:28
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Simmaröra är min diagnos.
AJ.


25 september 2012, 23:30
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Blivit bjuden på mat och gott bröd! Men nu har jag ont i magen :03:


25 september 2012, 23:31
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
Simmaröra är min diagnos.
AJ.


Simmaröra? Jo, efter att ha läst om det låter symptomen mycket lika. Dock inget ont som inte har något gott med sig.


25 september 2012, 23:42
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
För att lufta innerörat ska du knipa igen näsan med fingrarna, stänga munnen och liksom trycka ut luft in i öronen inifrån huvudet.
:?

Fattar du?
Som när man tryckutjämnar vid flygning eller när man åker igenom en tunnel.
Det ska man göra flera gånger under dagen när man har besvär och sedan då och då för att undvika extern otit/simmaröra.


25 september 2012, 23:47
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Sålunda har jag faktiskt redan betett mig - utan att känna till vad simmare och deras öron kan råka ut för. Bild


25 september 2012, 23:53
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.