Ny tråd Svara på tråd  [ 642 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 65  Nästa
Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Fast jag fick i alla fall en TV gratis. Grabbarna som kom med diskmaskinen hade en fungerande tjock-TV i lasten och ville gärna slippa slänga den. Min egen gamla tjock-TV hade just börjat flimra oroväckande och så gick det inte att ställa in kanalerna på den längre eller anpassa formatet till bilden, eftersom orginalfjärrkontrollen var paj (p.g.a. klåfingrig son som ville veta hur den såg ut inuti - flera gånger).

Nej, det var inte förberett innan - det har varit en elektriker här. Och nu lär de få skicka en rörmokare också, eftersom det inte funkar med vattnet.


7 juni 2012, 22:07
Moderator
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Incognita skrev:
Fast jag fick i alla fall en TV gratis. Grabbarna som kom med diskmaskinen hade en fungerande tjock-TV i lasten och ville gärna slippa slänga den. Min egen gamla tjock-TV hade just börjat flimra oroväckande och så gick det inte att ställa in kanalerna på den längre eller anpassa formatet till bilden, eftersom orginalfjärrkontrollen var paj

Sådant som kan få en att undra... inte helt obekant.

Incognita skrev:
(p.g.a. klåfingrig son som ville veta hur den såg ut inuti - flera gånger).

:lol: Får han ta över TV:n också nu? :04:

Incognita skrev:
Nej, det var inte förberett innan - det har varit en elektriker här. Och nu lär de få skicka en rörmokare också, eftersom det inte funkar med vattnet.

Aha. Fast rörmokaren kanske bara ska reparera sådant som borde ha fungerat?

I så fall bra att ta reda på vad likadana lägenheter "förberedda för diskmaskin" kostar, antar jag. Hos lokala Hyresgästföreningen?


7 juni 2012, 22:18
Medlem
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Va? Gina?


11 juni 2012, 06:14
Medlem
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Rrrrrrrraaaaaaaaaaaapppppppppppppppppppp!!!!!!!!!!!!!!!!


11 juni 2012, 18:41
Medlem
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Häll salt i min fitta och skrubba den med svinto!


13 juni 2012, 13:35
Medlem
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Fiska gädda med bröstvårtorna.


13 juni 2012, 13:57
Medlem
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
kullan skrev:
Fiska gädda med bröstvårtorna.

Snattare.


13 juni 2012, 14:41
Medlem
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Fuck you. Fattar inte varför du så ofta snattar mina grejer. Kom på någonting eget istället, för fan.


13 juni 2012, 17:37
Moderator
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Det ligger liksom i ticsandets natur att man känner tvång att upprepa saker, t.ex. vissa fraser, och kanske särskilt om det ogillas av andra. Därmed kanske det där var ett av trådens mest genuina bidrag.


13 juni 2012, 18:12
Medlem
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Fiska gädda med bröstvårtorna.


13 juni 2012, 18:32
Ny tråd Svara på tråd  [ 642 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 65  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron