Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Schueberird
Medlem
|
Re: Bästa avatar?
Jag kan lugna dig med att det inte är en ballong.
|
5 januari 2013, 01:54 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Cést une bœmbe. Une bœmbe ballonnée, en train d'être sabotée? Espérons toujours qu'il n'y a pas de sound effects dans les avatars.
|
5 januari 2013, 02:28 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Jag var rädd för det... Men jag vill ju alltid tro det bästa om folk. Fast franska kan jag faktiskt inte.
|
5 januari 2013, 11:41 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Tänkte att de engelska eller internationella nyckelorden kanske räckte för att fatta det viktiga; så viktigt var det ju inte.
Det är en bômb. En ballonerad bômb, i färd med att kängas [som ordet sabotera ungefär betyder ordagrant]? Låt oss fortfarande hoppas att det inte finns några sound effects i avatarerna. ["Sound effects" kan säkert sägas på franska också, men fransoserna är liksom svenskarna förtjusta i att ersätta ord de redan har med engelska.]
|
5 januari 2013, 18:30 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Visst ja: vet inte hur gott det är hänsynsfullt att tro om Schubbe på det teoretiska/imaginativa/imagemässiga planet... Så hade jag typat fel på c'est, ser jag nu.
|
5 januari 2013, 18:39 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
En rosa blomma på skon?
|
6 januari 2013, 20:08 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Om du hängt med lite vet du att den rosa blomman, som inte är någon blomma, dök upp ur den neddimpande skon.
|
6 januari 2013, 20:18 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Som ledtråd kan jag säga att den rosa blomman, som inte är någon blomma, har varit med förut.
|
6 januari 2013, 20:19 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Jag tycker att den rosa figuren ser ut som en liten person.
|
6 januari 2013, 20:22 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Det tycker jag med...
|
6 januari 2013, 20:27 |
|