Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Dagsformen är slö slapp och likgiltig.


23 september 2012, 21:09
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Har lipat till Ghost Whisperer igen. Det måste vara något fel på mig. :01:

:lol:

Ja, det är det. 8-)
Är det en film eller serie?
Jag har också blivit så där pinsamt blödig sista åren, precis som jag var under graviditeten när allt fick mig att gråta av sinnesrörelse.

Dagsform: Jag skriver!!!
Antagligen helt uppåt väggarna grammatiskt och överhuvudtaget väldigt fragmentariskt men det är en början. Just nu penetrerar jag ämnet turkpojkar, tafsande på biblioteket i Jordbro och igelkottsfrisyrer. En kompis mamma som ständigt spydde på toaletten och pappan som tog emot döttrarna för en pratstund i badrummet medan han i timmar låg i badkaret med kranen ständigt på. Runkis och Höglundabadet kommer härnäst. Tivoli på tennisbanan och Rudansjön.

Musik: Life is life och allt med Modern Talking.


23 september 2012, 21:43
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Det är en pinsamt sentimental amerikansk serie om en kvinna som kan se de döda och hjälpa dem över till andra sidan. :01:

Det låter lovande med skrivandet, CRA. Jag önskar jag kunde säga detsamma om mig själv.


23 september 2012, 22:55
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Ångest och handlingsförlamning och en stor klump i magen. Får resultatet från min sons npf-utredning idag.


24 september 2012, 08:32
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Ångest och handlingsförlamning och en stor klump i magen. Får resultatet från min sons npf-utredning idag.

Hoppas allt går bra, tänker på dig/ du får skicka pm om du vill, jag finns för dig :09: Du kan skriva om båda jobbiga saker och roliga :09:


24 september 2012, 10:36
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Ångest och handlingsförlamning och en stor klump i magen. Får resultatet från min sons npf-utredning idag.

Hoppas allt går bra, tänker på dig/ du får skicka pm om du vill, jag finns för dig :09: Du kan skriva om båda jobbiga saker och roliga :09:


24 september 2012, 10:38
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
:01: skicka två om du inte fatta den första :lol: :09:


24 september 2012, 10:39
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Har lipat till Ghost Whisperer igen. Det måste vara något fel på mig. :01:

Ibland kan man behöva gråta, se det som positivt . Att gråta är läkande :09: bättre att kunna gråta för då kan man släppa fram skrattet. Kram


24 september 2012, 10:46
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Ja, vissa saker kan slå an en sträng inom en; det kan räcka med en liten detalj och ett undermedvetet minne kopplat till just den lilla detaljen. Det behöver inte ens vara djuppsykologiskt drama som framkallar det utan det kan räcka med Ghost Whisperer. ;)

För mig är det just nu Julia Ecklars filk-låt Darkness som får mig att gråta okontrollerat - och jag kan inte riktigt sätta fingret på varför.


24 september 2012, 11:37
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
De senaste två dagarna har jag sovit utan öronproppar för att mina hörselgångar ska få vila, så just nu är jag skittrött, men förhoppningsvis vänjer jag mig efter en tid.


24 september 2012, 11:42
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron