Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
:idea: Och så släcker vi den lampan= min dagsform.

2 oktober 2010, 22:21
Medlem
Huvudvärk från helvetet.

4 oktober 2010, 23:53
Moderator
Fy fan.

(Min dagsform men kan också ses som kommentar till huvudvärken.)

4 oktober 2010, 23:57
Medlem
Varför fy fan?

Du är så hemlig, Zombie.

Nattform: Fortsatt huvudvärk, ont i ena skinkan (eftersom jag suttit på den i flera timmar nu) och grusiga ögon.
Varför kan jag inte somna för??????
Så irriterande när man ska sova med någon som somnar som en gris efter maximalt 3 sek.

GAAAAAAAH! Vakna och känn lite medlidande, va. :roll:

5 oktober 2010, 03:23
Medlem
Var det därför jag hade så svårt att somna? Är nu i alla fall uppe och hoppar. Fast jag hoppas att det inte ska bli så långvarigt.

5 oktober 2010, 04:30
Medlem
Paranoid eller klok? Jag är tämligen säker på att grannarna har lagt ut råttgift där jag brukar rasta mina hundar. Någonting luktar väldigt gott och de vill gräva. Men hur ser råttgift ut? Är det pulver eller pellets? Små kex?

5 oktober 2010, 10:32
Moderator
Här är tydligen en variant iallafall.

5 oktober 2010, 10:49
Moderator
CodeRedAlert skrev:
Varför fy fan?

Du är så hemlig, Zombie.

Svårt att ens finna några ord. Aldrig vetat vad som är okej och sedan vant mig av med att prata om mig själv. Folk har inte godtagit mig eller mitt liv.
Litar inte riktigt på nätet heller.
Och även om man får finnas som aspergerfreak så finns det ju alltid andra sätt man inte får finnas på. Ren oförtjänt tur att jag inte är svartskalle till exempel.

5 oktober 2010, 10:55
Medlem
Pudersocker. Blir svårt att se. Får ha koppel på hundarna.

Fan jag är så jävla rädd för mina grannar. De sätter upp anonyma hatlappar så jag kan inte konfrontera dem heller. Lappar där de skriver att det är oacceptabelt med hundar som skäller. Så jag har gett bort en av mina hundar nu. Funderar på att ge bort allihop men vill samtidigt hellre köpa en husvagn och sticka härifrån tillsammans med mina djur. Känner mig helt förtvivlad.

5 oktober 2010, 11:53
Medlem
Zombie skrev:
Svårt att ens finna några ord. Aldrig vetat vad som är okej och sedan vant mig av med att prata om mig själv. Folk har inte godtagit mig eller mitt liv.
Litar inte riktigt på nätet heller.
Och även om man får finnas som aspergerfreak så finns det ju alltid andra sätt man inte får finnas på. Ren oförtjänt tur att jag inte är svartskalle till exempel.

Ja, nu tappade jag också bort alla orden.

Men aspiga långdistanskramar och en smula medkänsla sänder jag åt ditt håll (var det än är).
Förlåt att jag försöker provocera fram info om dig, det är min okänsliga, nyfikna sida som slår till ibland. Jag ska försöka låta bli att snoka.

Dagsform: Mja. Har varit bättre.

5 oktober 2010, 14:36
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 508  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.