Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Meppe skrev:
Orange skrev:
Meppe skrev:
Har sidan inzoomad, så min signatur ser enorm ut. Allt är ju bättre här.

:17:

Och du är...?

Din signatur är ju på ryska.

Hejsan!

Jag vill bara berätta att jag faktiskt kunde läsa Orange's signatur! Vad stolt jag blir över mig själv. För jag har faktiskt aldrig läst den där meningen förut, men jag förstod direkt varifrån Orange har fått idén om texten. Den kommer från låten "Ne Verʹ Ne Boysya" med t.A.T.u.

Hej allihop, förresten. Här är man alltid välkommen och jag skäms som en nerkissad katthårboll över att jag övergav er, naiv som man är. Man trodde att saker och ting kunde bli bättre på det andra forumet. Men främst vill jag skylla alltihop på Yetin, eftersom att det är roligt att putta undan sina fel och brister på någon annan. ;) Så nu tänker jag hävda att Yetin övergav mig och att det var därför jag övergav Aspieforum. Så bli inte arga på mig; hoppa på Yetin! Hans fel! :02: :07: :11:


25 mars 2013, 13:55
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Jag anade väl att du snart skulle dyka upp här med tanke på Tittis härjning :)


25 mars 2013, 14:01
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Nå, jag har övergivit det här forumet för en längre tid eftersom jag inte kände mig hemma här. Men, det är åtgärdat. Jag har min signatur och min visningsbild. Jag har kallat 12 ett magiskt tal och vägrat kalla 7 ett magiskt tal. Och jag har zoomat in så att inläggen blir läsliga med min mega-skärm. Som en bonus ser min signatur (jo, jag älskar det där citatet) enorm ut.


25 mars 2013, 14:13
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Dessutom citerar bakgrunden min signatur (på engelska) och så påstår den att bra citat är till för att citeras.


25 mars 2013, 14:14
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Yetin skrev:
Jag anade väl att du snart skulle dyka upp här med tanke på Tittis härjning :)

Här är en till som fick nog av det. Nå, förr eller senare är väl administrationen där utbytt. Men vid det laget tror jag att jag fått ner mina rötter i den här tråden. Hoppas bara att man inte kan bli varnad/bannad för att skriva för mycket i nonsenstråden på det här forumet... Vet inte riktigt hur saker fungerar här ännu, men jag har en vana att använda det som kallas "Den stora nonsenstråden" som mitt privata anteckningsblock. Jo, jag har en väldigt bra orsak till att det är just 12 jag kallar ett magiskt tal.


25 mars 2013, 14:30
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Yetin skrev:
Jag anade väl att du snart skulle dyka upp här med tanke på Tittis härjning :)

Vad tycker du om den härjningen, förresten? Ni kanske har skrivit om det någon annanstans på forumet... Länka i så fall!

Men ja, I'm back. Hoppas att det är uppskattat, för jag trivs här iaf. Ska faktiskt göra ett andra försök att få igång diskussionerna här, men ärligt talat verkar det ha blivit lite mer livat här redan. :) :07:


25 mars 2013, 14:40
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Meppe skrev:
Yetin skrev:
Jag anade väl att du snart skulle dyka upp här med tanke på Tittis härjning :)

Här är en till som fick nog av det. Nå, förr eller senare är väl administrationen där utbytt. Men vid det laget tror jag att jag fått ner mina rötter i den här tråden. Hoppas bara att man inte kan bli varnad/bannad för att skriva för mycket i nonsenstråden på det här forumet... Vet inte riktigt hur saker fungerar här ännu, men jag har en vana att använda det som kallas "Den stora nonsenstråden" som mitt privata anteckningsblock. Jo, jag har en väldigt bra orsak till att det är just 12 jag kallar ett magiskt tal.

Mina erfarenheter av Aspieforum är att man snarare får vänner än fiender, man känner sig välkommen (folk verkar vara nätsociala och samtalssugna), det mesta är tillåtet (alltså: inget gnäll för att man vill diskutera vissa ämnen)... Ja, kort och gott: ett trevligt ställe som är aspergervänligt och mysigt. Aspergerforum är tyvärr inte aspergervänligt.


25 mars 2013, 14:43
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Sheyen skrev:
Yetin skrev:
Jag anade väl att du snart skulle dyka upp här med tanke på Tittis härjning :)

Vad tycker du om den härjningen, förresten? Ni kanske har skrivit om det någon annanstans på forumet... Länka i så fall!


Det är i vanlig ordning så att hon behandlar olika personer olika, delar ut straff för oväsentligheter som inte ens borde anses vara regelbrott och konsekvent ställer sig på de verkliga marodörernas sida. Titti är sig lik, helt enkelt.


25 mars 2013, 14:45
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Sheyen skrev:
Meppe skrev:
Yetin skrev:
Jag anade väl att du snart skulle dyka upp här med tanke på Tittis härjning :)

Här är en till som fick nog av det. Nå, förr eller senare är väl administrationen där utbytt. Men vid det laget tror jag att jag fått ner mina rötter i den här tråden. Hoppas bara att man inte kan bli varnad/bannad för att skriva för mycket i nonsenstråden på det här forumet... Vet inte riktigt hur saker fungerar här ännu, men jag har en vana att använda det som kallas "Den stora nonsenstråden" som mitt privata anteckningsblock. Jo, jag har en väldigt bra orsak till att det är just 12 jag kallar ett magiskt tal.

Mina erfarenheter av Aspieforum är att man snarare får vänner än fiender, man känner sig välkommen (folk verkar vara nätsociala och samtalssugna), det mesta är tillåtet (alltså: inget gnäll för att man vill diskutera vissa ämnen)... Ja, kort och gott: ett trevligt ställe som är aspergervänligt och mysigt. Aspergerforum är tyvärr inte aspergervänligt.

Nå, om det mesta är tillåtet borde det ju vara tillåtet att använda nonsenstråden som ett privat anteckningsblock, speciellt om man får anteckningarna att se ut som nonsens.


25 mars 2013, 14:52
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Yetin skrev:
Sheyen skrev:
Yetin skrev:
Jag anade väl att du snart skulle dyka upp här med tanke på Tittis härjning :)

Vad tycker du om den härjningen, förresten? Ni kanske har skrivit om det någon annanstans på forumet... Länka i så fall!


Det är i vanlig ordning så att hon behandlar olika personer olika, delar ut straff för oväsentligheter som inte ens borde anses vara regelbrott och konsekvent ställer sig på de verkliga marodörernas sida. Titti är sig lik, helt enkelt.

Ja, det verkar ju så. Det är så sjukt, för på 1 dag lyckades jag få 2 st varningar, chattförbud samt förhandsgranskning. Och jag har ju inte ens gjort något fel!!! Jag blir tokig.


25 mars 2013, 14:55
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189 ... 313  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron