Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Fredrik skrev:
Kommit underfund med vad som orsakat min tillfälligt låga mognad. Det finns åtminstone hopp i form av ett ursprungsläge.

Som jag ser det är jag inte mig själv; har inte varit det på ett bra tag heller.

Det låter konstruktivt. Men jobbigt kanske? *håller tummarna för en positiv utveckling*


4 september 2012, 23:58
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
Dödssjuk i huvudvärk. Tog dödsknark i form av Ipren nyss och hoppas bli frisk inom en kvart.

Antingen orsakas detta av solen eller också gråbon. Pianolektionen tror jag inte på.


Det enda dödsknarkiga med Ipren är väl att man ej bör dricka alkohol samma dag...


5 september 2012, 16:59
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Från och med nu är jag aktivt omsorgsfull. All det avståndstagandet jag kommer uppleva har inte med min omtanke att göra, det är andras val. Jag mår bra av att ha insett detta, om än lite sent?


5 september 2012, 17:43
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Trött, cp, less, törstig och kåt.


5 september 2012, 17:55
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Trött , godisätande och trött igen


5 september 2012, 17:58
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Mår illa av mina skuldkänslor...


5 september 2012, 21:34
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Yetin skrev:
CodeRedAlert skrev:
Dödssjuk i huvudvärk. Tog dödsknark i form av Ipren nyss och hoppas bli frisk inom en kvart.

Antingen orsakas detta av solen eller också gråbon. Pianolektionen tror jag inte på.


Det enda dödsknarkiga med Ipren är väl att man ej bör dricka alkohol samma dag...
Jag försökte bara vinna lite offerpoäng, fattar du väl.

Dagsform: Mja, vet ej. Mycket mammig mitt i allt annat.


5 september 2012, 23:47
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Fredrik skrev:
Mår illa av mina skuldkänslor...
Fredrik skrev:
Från och med nu är jag aktivt omsorgsfull. All det avståndstagandet jag kommer uppleva har inte med min omtanke att göra, det är andras val. Jag mår bra av att ha insett detta, om än lite sent?

Låter som en rejäl kris. Skuldkänslekval är fruktansvärda. Att man kan se sin egen del i något är dock inte detsamma som att man bör ta på sig all skuld - viktigt att komma ihåg. Jag vet inte vad det gäller, men det låter som att andra låtit dig bära mer skuld än vad som varit befogat. Kämpa för dina egna gränser!


6 september 2012, 09:20
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Klockväckt. Trött. ( Hur fan avslutar men ett skypesamtal med pojkvännen i tid? )


6 september 2012, 09:46
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Fredrik skrev:
Mår illa av mina skuldkänslor...
Fredrik skrev:
Från och med nu är jag aktivt omsorgsfull. All det avståndstagandet jag kommer uppleva har inte med min omtanke att göra, det är andras val. Jag mår bra av att ha insett detta, om än lite sent?

Låter som en rejäl kris. Skuldkänslekval är fruktansvärda. Att man kan se sin egen del i något är dock inte detsamma som att man bör ta på sig all skuld - viktigt att komma ihåg. Jag vet inte vad det gäller, men det låter som att andra låtit dig bära mer skuld än vad som varit befogat. Kämpa för dina egna gränser!

Håller med, typ. (Med tanke på inläggens ursprungliga ordning: har du kanske försökt vara mer på dina villkor och fått dåligt samvete för det? Vanlig fälla i varje fall. Brukar till stor del komma sig av att man helt enkelt är ovan vid terrängen. Gå inte i den! Tar tid att bygga upp en ny kännedom om en trakt från ett helt nytt håll. Och de runt en kan ju bli lika desorienterade de, om någon som hela tiden har försökt göra det bekvämt för dem plötsligt börjar försöka tänka på sig själv också, som de kanske har gjort hela tiden. (Tänkt på sig själva alltså.))


6 september 2012, 15:26
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron