Ny tråd Svara på tråd  [ 185 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Vad gör du just nu? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Meppe skrev:
Star Rover skrev:
Just det datumet har, gissar jag (att döma av din signatur skriven på hebreiska) en stark symbolisk och personlig betydelse för dig. I så fall är det inte ett dugg konstigt att ditt undermedvetna är datumtokigt.


Ifall din gissning har nagot att gora med att jag skulle ha judiska rotter (en valdigt vanlig gissning i aspiesammanhang) kan jag direkt saga att sa inte ar fallet.


Det stämmer: Det var det jag gissade och tydligen hade jag fel. I vissa avseenden är jag nog typiskt aspig, ja.


27 september 2013, 17:11
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Star Rover skrev:
Meppe skrev:
Star Rover skrev:
Just det datumet har, gissar jag (att döma av din signatur skriven på hebreiska) en stark symbolisk och personlig betydelse för dig. I så fall är det inte ett dugg konstigt att ditt undermedvetna är datumtokigt.


Ifall din gissning har nagot att gora med att jag skulle ha judiska rotter (en valdigt vanlig gissning i aspiesammanhang) kan jag direkt saga att sa inte ar fallet.


Det stämmer: Det var det jag gissade och tydligen hade jag fel. I vissa avseenden är jag nog typiskt aspig, ja.


Du ar langt ifran den forsta som gissat det, och du kommer sannolikt inte att vara den sista.

Jag har den signaturen jag har eftersom citatet och dagen jag forst horde det mer eller mindre forandrade mitt liv. Innan det fanns inte tanken pa att nagon kan bry sig om nagon annan i mitt huvud, jag hade en mental blaskarm over den insikten. Jag ar en helt annan person idag an jag var da. Har t.ex. hittat orsaker att leva.


27 september 2013, 17:38
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Lyssnar pa "augustisangen" och forsoker fokusera. Med tanke pa vad jag har for minnen av den har sangen borde det inte ta lange innan jag samlat mig.

Aven om det ar fredag kvall, vilket det var den 7 december 2012... Hade animeplaner, men episod 73 far vanta. Om det har inte blir ytterligare ett fiasko klickar jag pa play imorgon.


27 september 2013, 23:15
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
AAAAAAAAAAND my cover is blown. But it's worth blowing it to get some back-up.


27 september 2013, 23:36
Moderator
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Transkriberar en ljudfil lite i taget, med pauser när jag blir för sjösjuk. Frustrerande att inte bara kunna köra på och få eländet gjort så att jag kan gå vidare med analyser!


30 september 2013, 14:20
Ny tråd Svara på tråd  [ 185 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 15, 16, 17, 18, 19


Som gäst saknar du privilegier.

cron