Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Djupfryst mjölk håller längre. :04:


21 februari 2013, 01:33
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden


27 februari 2013, 20:05
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Om alla djupfryser sina barn och ammar dem med djupfryst mjölk blir hela det uppväxande släktet moderater eller sverige"demokrat"er. Och om de blir missnöjda med varandras samhällen har de fan sig själva att skylla för att de inte ser likheterna. :idea:


28 februari 2013, 03:35
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Snott från webben.
Citera:
webben skrev:
Jag skulle vilja ta hand om mig själv innan någon annan gör det,
men folk säger att det är själviskt.
Så då gör jag väl inte det, då.


db


28 februari 2013, 03:51
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Ibland stöter till och med jag *biter ihop och ryker ur öronen* faktiskt på ett behändigt litet ord man inte kunde och inte fattar hur man har klarat sig utan.

Urban Dictionary (dock utan länken) skrev:
Donald Rumsfeld gave the president his daily briefing this morning. He began by saying: "Mr. President, yesterday three Brazilian soldiers were killed."

"OH NO!" the president exclaimed. "My God! That’s terrible!" His staff was stunned at this display of emotion, nervously watching as the president sat, head in hands.

Finally, the president looked up with pietrisycamollaviadelrechiotemexity and asked, "How many is a brazillion?"


Värst vad Rumsfeld var bushig till utseendet förresten. Uppenbar oäkting och nepotism. :04:


7 mars 2013, 23:46
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
För övrigt tycker jag i sann feministisk anda att det kan vara dags att världen får heta världinnan i fortsättningen.

Månne det kan lära oss att inte våldta henne så mycket? :04:


10 mars 2013, 20:16
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
........................,,-~*~,,
......................./:.:.:.:.:.|
......................|;.;.;.;.;./
......................|.;.;.;.;.|
............._,,,,,_.).;.;.;.;.|
.........,,-":.:.:.:."~-,;.;.;.|
........(_,,,,---,,_:.:.);.;.;..",,
......,-":.:.:.:.:.""-,,/;.;.;.;.;.",
.....(:.__,,,,,,,,,___);.;.;.;.;.;|
...../"":.:.:.:.:.:.:¯""\;.;.;.;.;.,"
....\",__,,,,,,,,,,,__/;;;;;;;;;/\
.....\.::.:.:.:.:.:.:.;.);;;;;;;;;/:\
.......\,,,,,---~~~~;;;;;;;;,"::::\
.........."""~~--,,,,,,,,,,-"::::::::::\
...................\::::::::::::::::::::::\


10 mars 2013, 23:02
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Å frugudinna! :shock: Det var nog en av de mest genomarbetade komplimanger jag har fått på det här forumet. Tackar och niger. Kan nästan överse med att det är en fallossymbol ju… :mrgreen:


11 mars 2013, 01:57
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Har alltid tänkt på jorden som en hon "moder jord"


11 mars 2013, 09:02
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Zombie skrev:
För övrigt tycker jag i sann feministisk anda att det kan vara dags att världen får heta världinnan i fortsättningen.


Det skulle åtminstone förklara varför vi här i patriarkatet våldtar jorden så mycket.

Zombie skrev:
Månne det kan lära oss att inte våldta henne så mycket? :04:


Menar du att vi här i patriarkatet tyckte det var helt okej att våldta jorden så länge den sågs som en man? Tycker inte vi här i patriarkatet tvärtom? :P


11 mars 2013, 09:16
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 313  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.