Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
trött och chokladmätt


30 augusti 2012, 15:41
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Purmoderlig? :P Det tar jag som en komplimang, för jag kan ofta känna mig otillräcklig som mamma.

Men nej, här gällde det andra känslor än modersskänslor. Förhoppningsvis är jag ändå hönsig i onödan. Har inte riktigt mandat att vara det heller.


En komplimang var det! Du är inkännande och omtänksam utan tvekan, åtminstone i dina inlägg.


31 augusti 2012, 00:40
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag vill inget annat än vara elak och knarka. Det finns inget bättre.


31 augusti 2012, 04:05
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Fredrik skrev:
Jag vill inget annat än vara elak och knarka. Det finns inget bättre.


Jo det är väl bättre att du går å lägger dig igen :o om du ska vara på det här humöret redan nu i gryningen hur ska det då inte vara ikväll :? menar jag om jag nu ska mena nå'ting :10:

Yada, yada... det är väl skillnad på vad man vill och vad sen gör också men ändå :ugeek:

db


31 augusti 2012, 06:09
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Trött och ledsen. :03:


31 augusti 2012, 07:27
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
kullan skrev:
Trött och ledsen. :03:

Varför är du ledsen?

On Topic: Trött, frånvarande, halvsjuk och hungrig.


31 augusti 2012, 08:07
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Sheyen skrev:
kullan skrev:
Trött och ledsen. :03:

Varför är du ledsen?

On Topic: Trött, frånvarande, halvsjuk och hungrig.


Det känns som att jag blir det av att vara på nätet just nu.


31 augusti 2012, 08:11
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag förstår dig faktiskt...


31 augusti 2012, 08:12
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
dygdig barbar skrev:
Fredrik skrev:
Jag vill inget annat än vara elak och knarka. Det finns inget bättre.


Jo det är väl bättre att du går å lägger dig igen :o om du ska vara på det här humöret redan nu i gryningen hur ska det då inte vara ikväll :? menar jag om jag nu ska mena nå'ting :10:

Yada, yada... det är väl skillnad på vad man vill och vad sen gör också men ändå :ugeek:

db


Ja precis, känslor är känslor, inte behöver man bete sig därefter. Inte behöver man vädra sina tankar heller, men någonstans måste de ta vägen.


31 augusti 2012, 08:55
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Citera:
Fredrik skrev:

Ja precis, känslor är känslor, inte behöver man bete sig därefter. Inte behöver man vädra sina tankar heller, men någonstans måste de ta vägen.


:lol: Det gäller absolut i högsta grad mina egna i.bl nog så unkna känslor och tankar som vädras till halvkvävda svårtydda kväden från loftet på min kammare.*
db Bild

Edit: Satte en Punkt*.


31 augusti 2012, 09:07
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron