Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Idag har jag kommit ut i skogen lite väl sent, men fick å andra sidan tillfälle att träna lite mörkerfotografering. Jag såg ett rådjur skutta iväg över de halvt mörklagda fälten, medan fullmånen promenixerade sin tysta ban, och hörde diverse okända ljud (det var alltså jag som hörde det - troligen inte månen) som kan ha varit till exempel en häst som nös och fåglar som smög i buskarna. Marknära dimma var det också.

30 september 2012, 20:43
Medlem
Och så såg jag stora konstiga klumpar en bit framför mig på stigen; det visade sig vara kor som stod helt blickstilla: Jag tror att de sov.

30 september 2012, 20:59
Medlem
Och så har jag känt en lätt dragning till en quirky dam som plötsligt dök upp bakom mig i matbutiken. Hon påminde faktiskt en del om Jessica Gedin till sätt och utstrålning.

30 september 2012, 21:02
Medlem
Zombie skrev:
På tal om kräftan: Ingen som läser vad jag skrev om saken? Tro på det behöver man ju inte, men när ingen säger någonting börjar man ju undra... åtminstone om man som jag tycker det kan vara intressant i sammanhanget.
Det var intressant info tackar för den. Misslyckades dock att googla fram den, sedan trillade tacket bort när ögonlocken föll ner.

CodeRedAlert skrev:
Titta - hittade artikeln igen:http://fof.se/tidning/2005/5/lider-humrar-nar-de-kokas
Du har skill i google. ;)

30 september 2012, 21:21
Medlem
Incognita skrev:
Är bonussonens pappa införstådd med arrangemanget? :?

*orolig för kräftan*
Jodå, han fick ringa i förväg och fråga om det gick bra att ta hem den.

30 september 2012, 21:23
Moderator
CRA: jo, en pappersversion av den artikeln kan det ha varit.

Ute och cyklat. Jaja, det finns det ju de som tycker jag är jämt. Annars var det första gången sedan tidigt i somras, tror jag, någon sträcka att tala om. Cykeln har stått trasig. Begriper inte vad man gör för att få behålla såpass mycket muskelkrafter fast man inte gör något för det, men man får väl tacka någon och säga peppar peppar. Övriga krafter kunde ju stå bi bättre. Och för dem bor jag för långt från stan numera. Hur som helst var det sånt där romantiskt månsken över skog och längs å i milda nattpastellskiftningar så jag hade hellre åkt hem till en pittoresk, men med fördragbar hjälp av LSS lättskött, korsvirkeskoja i någon bäckförsedd skogsbacke med stig mot intilliggande sjö och utsikt innefattande berg samt med bil på uppfarten*, körkort i farstun, eld i spisen och... jaja.

------------------------
* Ja, jag kan det där om miljön. Men jag är handikappad.

1 oktober 2012, 02:16
Medlem
Vaknat av att jag höll på att få ett stort sendrag i ena vaden. :cry:

1 oktober 2012, 07:31
Medlem
Skrivit tenta i makroekonomi. Kändes bättre än väntat. Svarade på samtliga uppgifter. Gjort lite ärenden. Testat mina vattentäta kläder i ett seriöst regnväder. Cyklat 2 mil.

1 oktober 2012, 15:43
Medlem
Ufo skrev:
Incognita skrev:

*orolig för kräftan*

:shock: ja gången innan var det ju en padda, undrar om mitt ex kommer drömma mardrömmar till nästa gång han är på besök hos dig. Men jag tröstar ju exet, du slipper ju mig, då är väl en padda eller kräfta inget.
Hans svar var :01: ingen aning vad han menade. ;)

1 oktober 2012, 16:44
Medlem
Kaninmamma skrev:
Ufo skrev:
Incognita skrev:

*orolig för kräftan*

:shock: ja gången innan var det ju en padda, undrar om mitt ex kommer drömma mardrömmar till nästa gång han är på besök hos dig. Men jag tröstar ju exet, du slipper ju mig, då är väl en padda eller kräfta inget.
Hans svar var :01: ingen aning vad han menade. ;)

Menade när sonen är hos ufo och hittar fina djur att ta hem till sin far :lol:

1 oktober 2012, 16:46
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.