Ny tråd Svara på tråd  [ 185 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Nästa
Vad gör du just nu? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Borjar tro att det kan uppsta en viss konkurrans om platsen som min favoritrestaurang. Ariel ar fantastisk, men jag maste erkanna att Horoscope borjar tavla om forsta platsen. At just en pepparbiff dar den var otroligt god. Potatisen fran Ariel, biffen fran Horoscope och den varma chokladen fran Emalia sa skulle ingen maltid bli battre.


25 september 2013, 20:17
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Incognita skrev:
Just nu skriver jag kommentarer till min doktorands text samtidigt som jag grubblar över vad jag kan köpa i doppresent till min brorson och emellanåt tittar på Bones.

Vad 17 kan man köpa i doppresent??? Jag har ont om sekiner, så det får inte bli för dyrt heller. Tror ni att jag kan värka ur mig ett blyertsporträtt till och komma undan med det?

Det känns lite fantasilöst att komma med samma present igen!?


25 september 2013, 21:52
Moderator
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Kan ju ligga något i förstås. Å andra sidan går livsfaserna fort när man är liten, och jag skulle nu som vuxen ha satt stort värde på att ha teckningar av mig från olika åldrar i min barndom, ritade av en kär släkting. (Och inte ens Rembrandt aktade för rov att konterfeja samma person – sig själv – gång på gång. ;) )


26 september 2013, 00:33
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Det kan det ju ligga något i förstås.


26 september 2013, 04:33
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Insag just vad jag dromde mellan den 8 och 9 maj det har aret.

Fotnot: Det var klockan 2.41 den 7 maj 1945 som tredje rikets ovillkorliga kapitulation skrevs under. Mitt undermedvetna vet uppenbarligen hur man ska placera drommarna.


26 september 2013, 14:39
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Surar/deppar.


26 september 2013, 15:28
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Meppe skrev:
Insag just vad jag dromde mellan den 8 och 9 maj det har aret.

Fotnot: Det var klockan 2.41 den 7 maj 1945 som tredje rikets ovillkorliga kapitulation skrevs under. Mitt undermedvetna vet uppenbarligen hur man ska placera drommarna.


Det undermedvetnas lurigheter är något jag finner vara extremt fascinerande!!! Tack för att du delar med dig av dina drömupplevelser, Meppe!


26 september 2013, 21:17
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Star Rover skrev:
Meppe skrev:
Insag just vad jag dromde mellan den 8 och 9 maj det har aret.

Fotnot: Det var klockan 2.41 den 7 maj 1945 som tredje rikets ovillkorliga kapitulation skrevs under. Mitt undermedvetna vet uppenbarligen hur man ska placera drommarna.


Det undermedvetnas lurigheter är något jag finner vara extremt fascinerande!!! Tack för att du delar med dig av dina drömupplevelser, Meppe!


Men att dromma om krigsslutet pa arsnatten av krigsslutet... Hur datumtokig ska man vara for det?!


27 september 2013, 13:44
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Meppe skrev:
Star Rover skrev:
Meppe skrev:
Insag just vad jag dromde mellan den 8 och 9 maj det har aret.

Fotnot: Det var klockan 2.41 den 7 maj 1945 som tredje rikets ovillkorliga kapitulation skrevs under. Mitt undermedvetna vet uppenbarligen hur man ska placera drommarna.


Det undermedvetnas lurigheter är något jag finner vara extremt fascinerande!!! Tack för att du delar med dig av dina drömupplevelser, Meppe!


Men att dromma om krigsslutet pa arsnatten av krigsslutet... Hur datumtokig ska man vara for det?!


Just det datumet har, gissar jag (att döma av din signatur skriven på hebreiska) en stark symbolisk och personlig betydelse för dig. I så fall är det inte ett dugg konstigt att ditt undermedvetna är datumtokigt.


27 september 2013, 15:36
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Star Rover skrev:
Just det datumet har, gissar jag (att döma av din signatur skriven på hebreiska) en stark symbolisk och personlig betydelse för dig. I så fall är det inte ett dugg konstigt att ditt undermedvetna är datumtokigt.


Ifall din gissning har nagot att gora med att jag skulle ha judiska rotter (en valdigt vanlig gissning i aspiesammanhang) kan jag direkt saga att sa inte ar fallet.


27 september 2013, 15:41
Ny tråd Svara på tråd  [ 185 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.