Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
mogfelat skrev:
- Sparkat upp såret på vänster lilltå igen. Lyckades sparka till en skåpdörr natten till fredag och halvt klyva tån. Blodade så inihelvete. Satte plåster runt hela tån. I lördags kväll lossnade plåstret. Det såg okej ut. Så idag kom jag åt något så att såret sprack upp och började bloda igen. Om jag går till doktorn måste jag bada först. Att bada innebär en logistisk mardröm som jag alltid skjuter upp, i det längsta.

Aj aj, stackars dig!

Idag har jag...
gått upp tidigt
förvällt sjukt stora kvantiteter av trattkantareller och en och annan gul kantarell
lagat svampomelett och gjort matlåda
badat min son
ombesörjt min egen hygien
fått i både honom och mig en ordentlig frukost - vid köksbordet och inte på stående eller gående fot
fått tänderna borstade på oss båda
slängt en väldig massa sopor
levererat min son till skolan I TID (!!!) och utan hjälp av taxi
tagit mig till jobbet i tid till fikat

Vad i all världen?!

26 september 2011, 10:43
Medlem
Förmodligen ådragit mig en avstängning på det andra forumet.

26 september 2011, 16:11
Moderator
Google[Bot] skrev:

Aj då. :(

26 september 2011, 16:14
Moderator
Håller på att bli frisk? Uppfyller snart inte diagnoskriterierna längre sådär som en del säger? :mrgreen:

mogfelat, du går väl till doktorn om det börjar se det minsta konstigt ut? (Jo, jag vet hur jobbigt det kan vara att göra sig presentabel.)

Sovit på tok för länge igen. Undrat varför jag ska vara vaken.

26 september 2011, 16:16
Medlem
Google[Bot] skrev:

Haha, ja det är ju lättare åstadkommet än att borsta tänderna :lol: .

26 september 2011, 16:22
Moderator
Zombie skrev:
Håller på att bli frisk? Uppfyller snart inte diagnoskriterierna längre sådär som en del säger? :mrgreen:

Nja, sedan har jag i ren glädjechock över att vara så effektiv suttit här vid skrivbordet och gjort i princip ingenting resten av dagen. Så det är nog ingen större fara. (För det var väl mig du syftade på?)

Du skall vara vaken för att vi saknar dig här på forumet annars. Så det så.

Och medhåll om att ta tån till läkare.

26 september 2011, 16:24
Moderator
Incognita skrev:
(För det var väl mig du syftade på?)
Jo. Hade visst glömt uppdatera sidan. (Och du kanske behövde ta igen dig – även om man sedan också kunde önska sig en bättre startmotor?)
Incognita skrev:
Du skall vara vaken för att vi saknar dig här på forumet annars. Så det så.
Är ju litet mer lättgenerad än du. Men allvarligt talat, vore skönt att känna sig som något att sakna i stället för bara slut och värre, förstärkt av att man är slut.

Google[Bot] skrev:
Orkar inte gå in där och kolla vad i hela friden nu då, men sådant ska de isåfall meddela i pm.

26 september 2011, 16:29
Medlem
Jag har sagt åt P****** vad jag tycker om honom.

26 september 2011, 16:37
Moderator
Men du är ju något att sakna, Z!

Jag orkar inte heller logga in på det andra forumet. Det känns så rörigt där nu för tiden. Orkar liksom inte läsa ikapp. Och kroknar av hur många som tycks missförstå varandra avsiktligt.

26 september 2011, 16:38
Moderator
Incognita skrev:
Men du är ju något att sakna, Z!
:oops: men ja, jag saknar ju er när jag "aldrig" är uppe samtidigt (på förmiddagen)...

Incognita skrev:
Jag orkar inte heller logga in på det andra forumet. Det känns så rörigt där nu för tiden. Orkar liksom inte läsa ikapp. Och kroknar av hur många som tycks missförstå varandra avsiktligt.
Jo, något liknande här. Men jag tvingas anta att det mesta inte är avsiktligt, utan aspergerdrag. Särskilt hos yngre, som inte har hunnit lära och mjukna eller kanske alls släppa in andra människor eller något mångtydigt i sin värld (de som har förmågan eller turen att få impulserna), och det är väl yngre som dominerar forumet.

26 september 2011, 17:56
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.