Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Tredje dagen utan kaffe, och jag e så täppt i näsan att jag inte känner doften ifrån min första kopp jag precis hällt upp.

3 januari 2010, 18:35
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6375761.ab

Vad i jösse namn gör man ute på isen körandes bil egentligen? Deathwish? Men man kan alltid ta en traktor och dra upp bilen om olyckan är framme.

4 januari 2010, 02:04
Medlem
.. och totalmisslyckas med tanken "om min lilla bil åkte igenom isen, undrar om den här jättebamsingen till hjullastare gör det oxå?"

Bild

4 januari 2010, 04:13
Medlem
sugmundfreud skrev:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6375761.ab

Vad i jösse namn gör man ute på isen körandes bil egentligen?

Jag tror man kör chickenrace med smilfisken!

Bild

4 januari 2010, 04:38
Medlem
Hej Chris.
Jag är ett brittiskt thailuder som funderar på att börja spinna garn.
Hur gör jag?

26 januari 2010, 04:08
Medlem
Abooo, ey, din mamma luktar curry jao.

2 februari 2010, 07:18
Medlem
Akademikersvinet skrev:
Vilsen i betongen, blåser i ballongen; en pilsner för mången. Attans hetär; inbilsk och ilsk, men egentligen mest pilsk. "Du e min *hick* bäschta vän!" Klängig av spriten; jag förlorar aptiten. Trycker upp sina bröst, saggiga av ålderns höst. Fy sjutton vilket troll, jag förlorar mitt maginnehåll. Hon klänger sig fast, jag ger henne en smäll i all hast. Blir utslängd från baren, för ägar'n var arier. "Free at last.", jag skrattar och sätter eld på budoaren; de dör som fiskar i tomma akvarier.

2 februari 2010, 20:03
Medlem
Hell Jesus
Hell Gudmund
Hell Gottfrid

3 februari 2010, 04:01
Medlem
Världens tjockaste Jesusbarn. Han sög för glatta livet på sin moders pattar, ja han sög in taxöronen i munnen och tuggade i sig dem.

Hell Jesus Krister.

Och apostlarna, apostlarna som genomförde påtvingade reporgier med Jesusbarnet. Ja, de satte jesusbarnet på en gunga och svingade honom högt, så han flög iväg och dog, så långt flög han!

Välmåendet och döden, på det skall vi dricka livets torsksmakande vin, medans Jesusbarnets smällfeta röv ligger där borta. där borta ligger den, blank och röd.

3 februari 2010, 04:05
Medlem
Om nazisterna vore göteborgare:
-Hajl på daj du!

3 februari 2010, 04:57
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 313  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.