Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Ut, gick ut med hunden, tänkte mig en runda på någon halvtimme men... , det blev med ett uppsprucket molntäcke månsken i skogen på rådjursstig till sjön, stillsamt lugn "nattbris" i vassviken... den hördes i vinden, höst.

db

28 september 2012, 03:30
Moderator
dygdig barbar skrev:
Ut, gick ut med hunden, tänkte mig en runda på någon halvtimme men... , det blev med ett uppsprucket molntäcke månsken i skogen på rådjursstig till sjön, stillsamt lugn "nattbris" i vassviken... den hördes i vinden, höst.

db

Wow, det låter helt fantastiskt vackert.

Jag har faktiskt klippt ner två spireabuskar och klippt en gräsmatta med sax, samt röjt lite här hemma. Städarna kom och tog resten, så nu är det helt fantastiskt rent här. Jag har dessutom äntligen kommit mig för att göra mig av med en enorm tidningssamling. Snart kommer boendestödet, så då kan jag förhoppningsvis få lite ordning på mitt liv också.

28 september 2012, 08:43
Moderator
Nu har jag avklarat en hel del planering (logistik, budgetering av tid, prioritering) för en längre tid framöver. Skönt! Mindre gungfly så.

28 september 2012, 11:59
Moderator
Incognita skrev:
dygdig barbar skrev:

db

Wow, det låter helt fantastiskt vackert.

Ja. Och som en japansk dikt nästan.

*saknar sjö på gångavstånd. Och den som ligger litet längre bort är det så befolkat runt...*

28 september 2012, 13:54
Medlem
Jag trodde att bussen gick samma tid varje dag från den hållplatsen vid gymnasieskolan där jag kliver på.
Men tydligen inte fredag em. :o men så stog en annan buss där, och jag fick lifta gratis en bit :P
Man ska ha lite tur i oturen! :11:

28 september 2012, 15:17
Medlem
Ätit lasange

28 september 2012, 15:21
Medlem
Tittat in på adhd forum, där är det dött sen jag började umgås med er! Jag misstänker att jag var en av dem som satt fart på dem. :lol: de saknade mig! :09: Gulligt att de saknade mig och de är ju hel mysiga. Men jag känner mig mer som er! Jag har aha upplevelser varje dag. De är ju som mig! :09: ( ni allså)
Lånade boken Leva med asperger av Nancy J.patrick. Från 2010.
Den verkar bra! Jag har redan skrattat igenkännande,på mycket :D
Jag låg och läste den i sängen i morse med en kopp kaffe.
Ufo blev väckt av mitt skratt! Inte dumt att bli väckt av skratt :D
Då börjar dagen bra! Ha en fin fredag vänner. :D :09:

28 september 2012, 15:40
Medlem
dygdig barbar skrev:

db
:09:
Så vemodigt vackert.

Får jag sno begreppet "på rådjursstig" från dig, ifall jag behöver använda det i en text någon gång?

Edit: Och vassviken samt nattbris.

28 september 2012, 19:20
Medlem
ordnat dejt på andra sidan landet :04:

29 september 2012, 00:55
Medlem
Insett att jag har ett städprojekt framför mig :)

29 september 2012, 01:04
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.