Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
"Hur är Fonzy, trädman?"


13 augusti 2012, 11:56
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Den store tänkaren Groucho Marx sade en gång: "PLEASE ACCEPT MY RESIGNATION. I DON'T WANT TO BELONG TO ANY CLUB THAT WILL ACCEPT PEOPLE LIKE ME AS A MEMBER".


13 augusti 2012, 12:51
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Schueberird skrev:
Den store tänkaren Groucho Marx sade en gång: "PLEASE ACCEPT MY RESIGNATION. I DON'T WANT TO BELONG TO ANY CLUB THAT WILL ACCEPT PEOPLE LIKE ME AS A MEMBER".

+1

db


13 augusti 2012, 13:01
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Förvirrad av motstridiga budskap men fast förankrad. Typ. Hur smart det nu är att vara fast när det man försöker nå är så desto mer eteriskt. Typ.


13 augusti 2012, 15:42
Inaktiv
Inlägg Re: Dagsform
JAG ÄR HELT JÄVLA LYCKLIG

Jag slog en spelare i ligan ovanför mig rankad 11/100 i ZvZ, dvs raserna Zerg vs Zerg. Jag utklassade honom och vann efter 22 minuter. Jag har kommit på hur jag ska spela nu i ZvZ. Jag har förlorat nästan alla såna matcher hittills men NU JÄVLAR.

Den andra kan typ inte angripa mig eftersom jag kör ett "trick" som jag inte avslöjar. Han angrep mig från luften precis när jag skulle jämna hans baser med marken vilket jag gjorde hehe. YAY! 4 stycken slog jag sönder simplare än "babyplay". HAHA!!!! :lol:

Jag har så jag slår rasen Terran, där slår jag de flesta jag spelar mot, ligan ovanför också, tom två ligor ovanför ibland.

ÄNTLIGEN NU KAN JAG ANTAGLIGEN BLI "PROMOTED" TILL SILVER FROM BRONZE.

För jag vill börja jakten på att komma från ligan SILVER till GOLD.


Lycka jag älskar dej. Och vilket jävla SUPERSIMPELT sätt att spela och det är kanon ändå. Vid 15-17 minuter så har jag maxad armé och är ostoppbar för de flesta. Jag ska putsa på builden och försöka bli maxad ner mot 13-14 minuter. DÅ JÄVLAR!

:09: Starcraft 2 :09:

Bild


hail the winners and may the loses die with dignity


13 augusti 2012, 15:51
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Schueberird skrev:
Den store tänkaren Groucho Marx sade en gång: "PLEASE ACCEPT MY RESIGNATION. I DON'T WANT TO BELONG TO ANY CLUB THAT WILL ACCEPT PEOPLE LIKE ME AS A MEMBER".

En något... kontraproduktiv attityd?


13 augusti 2012, 16:06
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Faktiskt lite hungrig.
Igen.


13 augusti 2012, 16:18
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Full fart som vanligt! Cyklar i racerfart mellan brukarna. Med kanal P3 i öronen.
Försöker sladda i kurvorna. Det är bara en tidsfråga innan blåmärken och skrubbsår kommer.
Jag har i alla fall hjälm. ( skate hjälm) :lol:


14 augusti 2012, 08:01
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Om jag vann pengar och köpte en ö :01:
Skulle ni komma och bo där, med mig och ufo?
Ni fick vara som ni ville, ett krav bara( elakhet förbjudet)
Sen vilken häftig ö. Alla med sina hus, idéer , projekt. Så jäkla häftigt.
Får göra en ö tråd. Vem vill bo, och vilka invånare?
Nu måste jag jobba 8-) vilken jäkla kreativ ö. :D
Massa sköna kompisar!! ;) ha det gott kram / kaninmamma


14 augusti 2012, 08:07
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Vete fasen :01:


14 augusti 2012, 14:35
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron