Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Trött. Förälskad :09: . Längtande. Nysande :roll: .


12 augusti 2012, 11:21
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag är arg. Pappa super sig full och röker upp mina cigaretter. Sitter här nu och har inte rökt sedan igår. Måste duscha och åka de 3,5 milen in till stan för att köpa cigg. Börjar känna av abstinens.

Hur får man i sig närmare fyra paket cigg på mindre än två dagar? Sina två paket och mina. Jag fattar inte. Det kan alltså försvinna 10 cigaretter på två timmar, man baxnar. Och ja, jag gömmer dem, men han frågar så snällt och försynt och då plockar jag ju fram dem.


12 augusti 2012, 15:02
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Och om du gör dig "taskig" och inte plockar fram dem får du förstås ett helvete? Även om du har snackat med honom när han är nykter om det här med mitt och ditt och att du har egna behov samt begränsade krafter och att han får köpa fler limpor åt gången åt sig själv?

(Anar en del möjliga svar men bäst att fråga...)


12 augusti 2012, 15:27
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
sugmundfreud skrev:
Och ja, jag gömmer dem, men han frågar så snällt och försynt och då plockar jag ju fram dem.

Ljug.
Säg att de är slut.
Häll ut det han dricker och skjut fanskapet.





Eller kanske inte det sista ändå.

Jag har aningens huvudvärk efter nattens dansande.


12 augusti 2012, 15:37
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Just nu är jag galen av ilska. :05:

Jag känner mig helt jävla värdelös. Min hjärna är inte programmerad för 2012. Möjligen 1812.


12 augusti 2012, 19:21
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Zombie skrev:
Och om du gör dig "taskig" och inte plockar fram dem får du förstås ett helvete?
Ja alltså han blir ju rökabstinenssur.

Zombie skrev:
Även om du har snackat med honom när han är nykter om det här med mitt och ditt och att du har egna behov samt begränsade krafter och att han får köpa fler limpor åt gången åt sig själv?

(Anar en del möjliga svar men bäst att fråga...)
Han köper aldrig limpor, köper typ ett eller två paket åt gången. Han tror sig hålla antalet rökta cigaretter nere på det viset, men det blir ju snarare tvärt om.

Så mina limpor lever farligt eheh :evil: .


12 augusti 2012, 20:56
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
sugmundfreud skrev:
Och ja, jag gömmer dem, men han frågar så snällt och försynt och då plockar jag ju fram dem.

Ljug.
Säg att de är slut.
Häll ut det han dricker och skjut fanskapet.





Eller kanske inte det sista ändå.

Jag har aningens huvudvärk efter nattens dansande.
:lol:


12 augusti 2012, 20:59
Inaktiv
Inlägg Re: Dagsform
Jag vill råna lamm.
:mrgreen:



13 augusti 2012, 11:53
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag är så jävla bra och värdelös samtidigt. Bild :( :01:


13 augusti 2012, 11:54
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
"Om någon av era prickar rör sig ska jag exekvera varje mammaälskare av er."


13 augusti 2012, 11:55
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron