Ny tråd Svara på tråd  [ 185 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Nästa
Vad gör du just nu? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Gäspar


10 september 2013, 00:09
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Käkar skorpor


18 september 2013, 12:23
Moderator
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Grubblar över ett lyxproblem. Nästa helg är jag önskad på tre olika orter. Dopet på hemorten är självskrivet, men resten fixar jag inte att välja mellan. Det är tre olika dagar, men jag pallar inte att åka skytteltrafik mellan olika orter. En av orterna är min bostadsort, och jag kan få besök och sällskap på evenemanget där. Å andra sidan har jag redan tackat nej till flera middagar hos vännerna på annan ort p.g.a. förhinder, och den här gången skulle jag faktiskt kunna. Och jag gillar dem. Också. Skulle vilja lära känna dem bättre. Och min presumtiva besökare skulle kunna erbjuda mig husrum då istället. Å ännu en sida är det festtemat lääääskigt...


22 september 2013, 19:01
Moderator
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Jag är inte van vid att bli inbjuden till så här mycket.


22 september 2013, 19:02
Moderator
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Tittar på Touch på TV11, ny skum serie av Tim kring som gjorde Heroes. Lovande hittills, med autistisk liten kille som hjälte.


23 september 2013, 22:15
Avslutat konto
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Incognita skrev:
Jag är inte van vid att bli inbjuden till så här mycket.

Jag börjar känna igen dilemmat! Helt plötsligt känner man sig väldigt populär och vet inte vad man ska välja.


24 september 2013, 07:33
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Lugnar ner mig efter att ha varit stressad sedan jag vaknade och antligen ha lyckats genomfora min "Screw jante".


24 september 2013, 15:09
Moderator
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Det var en bra prioritering, Meppe, att ta hand om dig själv lite också. Tummen upp för det.

Jag sitter också och pustar lite just nu. Det har varit ett intressant men därför också intensivt seminarium, och det känns som att hjärnan kokar en smula. Försöker göra lite enkla småsaker en stund innan jag tar itu med nästa koncentrationskrävande uppgift... fast just nu vet jag inte om jag har några fler enkla uppgifter på lut som inte bara riskerar att röra till det för mig ännu mer genom att splittra mitt fokus. Så... transkribera eller kommentera färdigt min doktorands text - vilket klarar jag bäst i det här skicket? Hm...


24 september 2013, 15:45
Moderator
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Just nu skriver jag kommentarer till min doktorands text samtidigt som jag grubblar över vad jag kan köpa i doppresent till min brorson och emellanåt tittar på Bones.

Vad 17 kan man köpa i doppresent??? Jag har ont om sekiner, så det får inte bli för dyrt heller. Tror ni att jag kan värka ur mig ett blyertsporträtt till och komma undan med det?


25 september 2013, 17:28
Moderator
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Vore blyertsporträttet till och av mitt barn skulle iallafall jag känna mig mycket hedrad.


25 september 2013, 18:25
Ny tråd Svara på tråd  [ 185 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.