Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
dygdig barbar
Medlem
|
Re: Den stora nonsenstråden
Ser det som en film, ja jag håller med de övriga du skriver bra, det gör de övriga oxå, men du har något på gång här... Vem vet om det är en "cliffhanger" och att det då med det kommer en fortsättning??? Jag menar det har ju gått några dagar
|
29 augusti 2012, 00:43 |
|
|
dygdig barbar
Medlem
|
Det fanns en fortsättning Vet inte vad den här sortens litterära verk brukar kategoriseras som men jag upplever ett blandat psykodrama som i en surrealistisk scen där bara "feberyrseln" kan komma till undsättning om det blir för med verkligheten överensstämmande, lite som i den Sjungande Detektiven, den engelska TV-serien med Michael Gambon i huvudrollen http://russin.nu/filmview.php?filmid=1974 kanske lite långsökt och dumt av mig att klampa in i ditt diktverk med dylika jämförelser Schueberird men vill ändå delge av vad sorts intryck som jag får av att läsa det jag så lätt "hallucinerar", till ett "surr" från mig... hör faktiskt både musiken och sången trots att du inte angivit eller antytt något annat ljud än möjligen från flugan dåra. Det kanske är början på ett manus rent av ett filmsynopsis
db som skrev det här ur djupet från brunnen som ännu inte är förväxlat "lik" till detsamma som i sedan också bränd.
|
29 augusti 2012, 16:03 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Ja, genialt är det, helt klart. I klass med Murakami.
|
29 augusti 2012, 16:15 |
|
|
kullan
Medlem
|
Pop corn marmelad
|
29 augusti 2012, 19:37 |
|
|
dygdig barbar
Medlem
|
Försöker göra mig en bild av vad jag nu lämpligast bör göra dvs om jag skall "regga" mig på Postimage.org för att därigenom från ett eget konto kunna tex radera en del av mina egna inte alltid så genomtänkta postningar av bilder smilies iconer och annat tjafs, såväl de snodda som de av mig hastigt hoprafsade bilder från exvis Googles bildsökning m.m db Edit: Funderar i ett vidare begrepp dvs som i tror mig tänker.
|
30 augusti 2012, 15:31 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Det är kul med uppmuntran.
Förresten skaffade jag ett postimage-konto, men det verkar ändå inte gå att radera sina bilder, så jag övergick till photobucket istället.
|
30 augusti 2012, 15:56 |
|
|
kullan
Medlem
|
Blurp blärp ching chong
|
30 augusti 2012, 16:01 |
|
|
Fenren
Medlem
|
jag skaffade mig postitlappar!
|
30 augusti 2012, 16:09 |
|
|
kullan
Medlem
|
Var dom svåra att skaffa fram?
|
30 augusti 2012, 16:16 |
|
|
Fenren
Medlem
|
ja, för jag är så ful så alla kassörskor sprang iväg och gömde sig när jag kom i närheten. de ville inte berätta var postitlapparna fanns. men jag lyckades hitta dem så nu har jag massa hemma!
|
30 augusti 2012, 16:18 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|