Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Kaninmamma skrev:
Varit på Nada ( öron akupunktur).
Mycket minnen från barndomen dök upp.
Grät så jag blev alldeles blöt. :03:
Jag förstår varför jag bett om ursäkt för min existens.
Skönt att vara på en resa som äntligen går mot rätt håll.
Jag ska aldrig mer be om ursäkt att jag lever.
Och jag ska träna på att inte försöka vara så osynlig .
För jag har varit en osynliges expert.
Min mor har hela mitt liv sagt att jag var oönskad.
Resan kommer att vara smärtsam men läkande och helande.

Jag ser fram emot att bli en hel mamma och fästmö och en bra vän! :09:

Oj! :09: Låter som en uppslitande men nödvändig färdväg, fast för din egen skull. Går igenom något liknande fast utan akupunkturen.

21 september 2012, 17:10
Medlem
Mammasaker, kvinnosaker, skogsaker, matsaker, svampsaker, städsaker, kattsaker, filmsaker, trädgårdssaker, telefonsaker.

Nu ska jag göra sängrelaterade saker, bland annat sova som en stock. Friluftsliv tar verkligen musten ur en.

21 september 2012, 23:41
Medlem
Idag har jag tjatat med mig själv, gjort saker, ätit blandad frukt och gröntingestar, ätit kyckling, fylld med det vanliga plus grön chili och lite hackade kalamataoliver, med ris, kryddat med gurkmeja, curry och paprikapulver och broccoli. Jag har vidare planerat för en middag åt tredje part och plockat fram behövliga pryttlisar och skickat diverse e-brev.

21 september 2012, 23:48
Moderator
Jag har haft boendestöd, och sedan varit på en disputation och en disputationsfest. Träffat en del folk som jag inte hade sett på länge - goa människor. :09:

22 september 2012, 01:05
Moderator
Och så har jag faktiskt känt mig charmig. :P

22 september 2012, 01:06
Moderator
...samt bokat in mig på en vandring på söndag. För tredje gången var det bara jag som hade anmält mig, men nu erbjöds jag en privat guidning till samma pris som vandring i grupp. 150 kr för fem timmars skräddarsydd vildmarksvandring. Hoppas bara att karln inte förväntar sig att jag skall vara social.

22 september 2012, 01:09
Moderator
... eller något annat? :P Trägen vinner, låter det som.

Har fortfarande aptit på Schubbes mat. Den har inte behagat materialisera sig. Upptäckt att jag borde göra mer jag inte kan fast jag kan det. Hur nu det ska gå till rent praktiskt. En del pianomusik som jag spyr på går plötsligt att spela när jag ställer in digital"pianot" på annat än piano. Fast det är ju inget mot...

22 september 2012, 01:50
Moderator
Det kan antagligen tillämpas på fler områden. Hur det nu ska gå till, som sagt...

22 september 2012, 01:55
Inaktiv
Haft min duell med "en". Han och jag och två yxor. En blev huggen i halsen och spenderade sina sista sekunder i livet med att få lemmarna halvt avhuggna. Sånt är livet. Sån är naturen. Sån är evolutionen. Hehe

22 september 2012, 02:56
Inaktiv
Spelat Starcraft 2 som vanligt och irriterat folk genom spel med rasen Protoss. Det är den jag övar på nu. En blev så irriterad när han förlorade att han fick psykbryt. Jag skrattade nästan ihjäl mig. Hans smärta gav mig en otroligt skön kick. *sadistic psycho*
8-)

Styrketräningen gick bra och jag blir starkare. Nu tillagar jag kött som ska bidra till mitt kött. Dock inte människokött även om jag gärna vill smaka innan liemannen kapar huvudet på mig hehe.

Give em heLL, that ill teach em to survive hehe

22 september 2012, 22:14
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.