Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Schueberird
Medlem
|
Re: Den stora nonsenstråden
Jag såg en ovanligt stor effretikon idag: Det var en upplevelse som heter duga.
|
18 juni 2012, 19:51 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Efternamnet *Effretiköner fanns inte ens på Google. Alltid roligt att vara världspionjär.
|
19 juni 2012, 01:07 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Värre är att inte ens vare sig *Effretikofer eller *Effretiköfer finns. Här vore läge för en epokgörande undersökning. Frågan är hur långt man kommer rmed en negativ fråga.
|
19 juni 2012, 02:33 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Helgonet Effret lät sig, som ett bevis på sin tro, inmuras i en vägg i det gamla parkeringshuset på Strandgatan, vilket dock snart skulle komma att rivas. Kvarlevorna av helgonet Effret återfanns aldrig och än idag vallfärdar stora grupper av ***** och nedlägger Effretikoner vid platsen för det gamla parkeringshuset, där det idag står en bank uppförd i en brutalt ärlig stil.
|
19 juni 2012, 03:03 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Varför vi ska ha logiskt konsistenta moraliska teorier??? För att kunna känna oss bättre än de där 99% av befolkningen som inte bryr sig om att teorin ska vara estetiskt tilltalande och likna fysiken så mycket som möjligt!!!
|
19 juni 2012, 15:32 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Helgonets verkliga namn var Effrátikos (Euphrátikos) Klirodotimolivadagroktimópoulos.
|
20 juni 2012, 20:53 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Hur länge är det midsommar i affärernas öppettider?
|
20 juni 2012, 22:36 |
|
|
Yetin
Medlem
|
SvDs ledarredaktion har hittat en lysande sommarpraktikant som skriver mer vansinniga ledare än alla de andra tillsammans. En utbildad polis, detta samhällets bottenskrap, och moderatpolitiker.
|
21 juni 2012, 22:49 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Är det möjligt, verkligen? Åh, vad glad jag är att jag har DN. Även om ledarna där också kan göra en heligt förbannad ibland.
|
22 juni 2012, 06:46 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Låter som om man borde läsa.
|
5 juli 2012, 02:44 |
|