Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Klassiker:



4 mars 2012, 09:00
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Följande borde jag göra:
-Laga till någon sorts kvällsmat
-betala en räkning
-förbereda barn för skolan
-städa lite
-skriva massor
-renbädda sängen

Men jag kommer nog inte orka så mycket mer.
Det tog stopp här------> .


4 mars 2012, 18:45
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jaha.
Räkningen betald.

Jag vill sy om en klänning så jag har något att gå ut i ifall det blir läge för det nästa helg igen.
Ska titta på det nu och sedan ska jag kanske sova lite till, möjligtvis gym efter det. Sedan hämta barn och sköta om hemmet som en duktig husmor...

Nu börjar det kännas verkligen fånigt att vara sjukskriven.


5 mars 2012, 10:39
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag ska jag köra utan filter(?), raka mig, klippa mig och testa ett nytt recept på ugnspannkaka: baconpannkaka med tomat och salvia. Klippningen skjuts troligen upp till imorgon.


6 mars 2012, 18:34
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Schueberird skrev:
Idag ska jag köra utan filter(?), raka mig, klippa mig och testa ett nytt recept på ugnspannkaka: baconpannkaka med tomat och salvia.


...och potatis.


6 mars 2012, 18:42
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ska noggrannt läsa av 35 jevla toppar i ett spektrum MANUELLT, sen hitta en KOMBINATION av ämnen som ska ha gett upphov till skiten :-/


6 mars 2012, 21:10
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
...nullifiera något.
Kom med förslag på vad.


9 mars 2012, 21:06
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Nullifierad i roten. Tuvär. Fast om noll plus noll blir två så...

Hitta på mat + laga den? Känns som om det kan bli nödvändigt. Hur i helvete bär sig folk åt, varje dag? Hur i helvete bär jag mig åt varje dag, bara upp till min kufstandard? Men det går ju nästan inte heller. SUCK.


9 mars 2012, 21:17
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
CodeRedAlert skrev:
...nullifiera något.
Kom med förslag på vad.


Fredagskåtheten?
Tyngdlagen?
Ett träd?

Zombie skrev:
Hitta på mat + laga den? Känns som om det kan bli nödvändigt. Hur i helvete bär sig folk åt, varje dag? Hur i helvete bär jag mig åt varje dag, bara upp till min kufstandard?


Mitt tips är att hitta en uppsättning maträtter som du kan tänka dig att äta ofta och som motsvarar din matlagninsnivå. Så gör i alla fall jag just nu, då behöver jag åtminstone inte bekymra mig över vad jag ska äta.

Nästa steg är att orka laga maten också, men där har jag inga andra tips än att laga extra portioner när man ändå är på gång, fast det fungerar bara för den som har frys.


9 mars 2012, 22:41
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Tja, båda sätten har jag redan provat (utan frys, så det blir ett par dagar åt gången). Men inte har det varit någon höjdare hittills. Dålig fantasi, tungarbetat "kök" och både mage och dagsform oberäkneliga som ett katt med ADD. Kanske blir ett par av faktorerna bättre i ny lägenhet.


10 mars 2012, 22:02
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron