Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Ufo skrev:
Savanten Svante skrev:
Potatis med nedsatta sociala förmågor:

Bild
Men vad ända in i h.... när skall folk lära sig stava till "asperges potatis" :10:

Alternativ stavning:

Bild

31 mars 2012, 14:37
Moderator
Äggspermientatorerna har halva inne nu. Snart är vi bortrövknullade. Konstigt, hitlertills har man ju inget märkt.

8 april 2012, 14:28
Medlem
Bild

13 april 2012, 16:36
Medlem
Jag kanske är en dålig människa, och det är andra människor som gjort mig så genom att behandla mig illa. Besvärande tanke.

16 april 2012, 20:52
Medlem
sugmundfreud skrev:
Jag kanske är en dålig människa, och det är andra människor som gjort mig så genom att behandla mig illa. Besvärande tanke.

Jag får mer intrycket att du är någon som insett tillvarons uselhet.

16 april 2012, 21:54
Medlem
"Nu blandar du ihop liberaler med folkpartiet tror jag" - Magnus Betnér till Helle Klein.

:D Man uär ju inte liberal men nån rättvisa får det fan finnas.

16 april 2012, 23:34
Medlem
Yetin skrev:
sugmundfreud skrev:

Jag får mer intrycket att du är någon som insett tillvarons uselhet.

Ja det också. Fittliv. Bild

17 april 2012, 00:05
Moderator
sugmundfreud skrev:

Tror jag kan förstå vad du menar. Har liksom tänkt så själv.

Men vad är då att vara en bra människa? Är man bättre om man är ett helgon som har fått allt gratis, mer eller mindre, än om man är en halv svinpäls som har lärt sig att lura i andra att man är en rätt bra människa ändå, och lärt sig luras såpass bra att till och med det man gör blir rätt bra oftare än det skulle ha blivit annars, och när man utan att ha kämpat den kampen skulle ha varit en hel svinpäls?

Sedan kan man ju ta till det där tugget om vad andra tycker om en. Både du och jag är väl trots allt rätt omtyckta av en del vi tycker oss se är bra människor. Som kanske har en del sviniga sidor de också, som de väljer att i mån av möjlighet försöka skona omgivningen från... ...

17 april 2012, 02:59
Medlem
PRUTT asså

18 april 2012, 12:17
Medlem
Bild

18 april 2012, 12:28
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 313  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.